Menstruacija

Dvije stvari koje posebno mrzimo, a koje su tu uz menstruaciju: grčevi i puno krvi. Neke cure nemaju problema s obilnim menstruacijama i one su prave sretnice. Ako nisi jedna od njih i menga ti zna biti dosta opaka, nije loše u te dane preskočiti ove namirnice.

Menga nije zabavno iskustvo, a pogotovo kada je obilna. Uz to je poseban gnjavež i kada je popraćena grčevima. Najgora kombinacija! Ako ju već moramo imati, bilo bi dobro da nije previše obilna i da nas te dane dok traje ne sputava u planovima. Pa ipak, nije sve uvijek onako kako želimo. Nekada razlog zašto ti je menga obilna može biti to što imaš neki zdravstveni problem 'dolje', a da toga nisi niti svjesna, a nekada si ju možemo učiniti obilnijom sami jer jedemo i pijemo pogrešne stvari. Da, neke namirnice imaju utjecaj na mengu i mogu joj pomoći da bude obilnija. Ima ih 5.

1.Cikla
Cikla je jako zdrava i puna vitamina, željeza, kalcija…ali iako je dobra za tvoje zdravlje, u one dane ju je dobro izbjegavati. Ako ćeš ju jesti za vrijeme menstruacije, može utjecati na to da ti menga bude obilnija. Bilo da ju jedeš ili piješ u obliku soka, ona će poboljšati cirkulaciju krvi, a u one dane to znači obilnija menga.

Test za trudnoću Koliko je normalno da menstruacija kasni? Postoji period gdje još uvijek nemaš razloga za brigu

2.Čokolada
Čokolada ima i svoje dobre i svoje loše strane kada je u pitanju menstruacija. Dobra je strana ta da će ti popraviti raspoloženje ako te pukne PMS i može pomoći kod grčeva, ALI i može učiniti da bude obilnija. Navodno poboljšava protok krvi i dovodi do većeg krvarenja tijekom onih dana, piše Times of India.

3.Med
Možda ipak nije najbolja ideja stavljati puno meda u čaj dok imaš mengu. Inače ga svakako jedi, ali u one dane ga preskoči. On podiže temperaturu tvog tijela, što će u konačnici dovesti do jačeg krvarenja.

4.Kava
Nažalost, na ovoj se listi našla i kava. Možda ju ne moraš prestati piti u potpunosti, ali ako u danu popiješ po 3-4 šalice i više, pokušaj to barem smanjiti. Kofein potiče proizvodnju estrogena, a to onda pogoršava mengu.

5.Mliječni proizvodi
Ovi proizvodi potiču i jače krvarenje i pojačavaju grčeve. Masnoće koje se nalaze u njima mogu lako uzrokovati upale u tijelu, a to će onda pojačati grčeve. Oni su dvostruka opasnost.

uložak Menga, tetka ili stvari – koristiš li ti neke od ovih 7 izraza za menstruaciju?

menga menstruacija obilna manje obilna Hrana grčevi ne jesti