Poslovno carstvo cura iz klana Kardashian-Jenner: U što ulažu i što to točno sve posjeduju?
Cure iz klana Kardashian-Jenner znamo kao reality zvijezde i influencerice.
Iako nam se ponekad čini kao da se samo sređuju i smišljaju sadržaj za društvene mreže, one se paralelno sa svojom slavom upuštaju u različite poduzetničke poduhvate i poslovna ulaganja.
Danas iza ovih žena stoji pravo poslovno carstvo, koje je vrijedno milijune i milijune dolara.
Čega su to one sve vlasnice i s čime se to točno sve bave? Pogledajmo u što su sve uložile.
Dash
Sestre Kim, Khloe i Kourtney pokrenule su još 2006. godine butik odjeće i modnih dodataka. Jedan je bio otvoren u Calabasu u Kaliforniji, drugi u Hollywoodu, a treći u Miamiju. Butik su promovirale i u reality showu „Keeping Up with the Kardashians“, a trgovine su dobile čak i svoj reality show pod nazivom „Dash Dolls“ u kojem su prikazivani životi zaposlenica butika, kao i sestara Kardashian. No, Dash se ipak zatvorio 2018. godine, a slavne su sestre objasnile kako više nemaju vremena za butik. Razvile su neke druge brendove i jednostavno se više nemaju vremena usredotočiti na Dash.
Kylie Cosmetics
Tvrtka je počela poslovati 2015. pod nazivom „Kylie Lip Kits“, ali je ubrzo preimenovana u naziv pod kojim je znamo i danas. Ovaj brend izbacuje kolekcije makeup i beauty skin proizvoda koje obožavaju žene diljem svijeta. Zahvaljujući uspjesima Kylie Cosmetics, Forbes je 2020. uvrstio Kylie na listu najmlađih milijarderki na svijetu.
Kylie Skin
Ovu skincare marku možemo gledati kao produžetak Kylie Cosmeticsa. Linija za njegu tijela obuhvaća široku paletu proizvoda, a ponuda se i dalje konstantno širi i obogaćuje. Proizvodi su veganski, ne sadrža životinjske derivate te su ujedno i hipoalergeni.
Kylie Baby
Kako je Kylie majka, odvažila se ući na tržište proizvoda za bebe te je tako pokrenula liniju kozmetike za njegu osjetljive dječje kože.
KKW Beauty
Kim je 2017. pokrenula vlastiti kozmetičku marku, u kojoj je veliki naglasak stavljala na proizvode za konturiranje. Sve je počelo s kompletom za konture, no ubrzo je brend lansirao i druge makeup i kozmetičke proizvode. Iako je KKW Beauty poslovaO odlično, Kim je u kolovozu prošle godine odlučila modnu marku privremeno staviti u mirovanje. Objasnila je kako privremeno gasi stranicu i prodaju zbog rebrandinga. Možda joj je sporan bio i sam naziv KKW, jer ipak su to inicijali koje je nosila u braku sa sada bivšim suprugom Kanyeom Westom.
KKW Fragance
Linija mirisa pokrenuta je nedugo nakon otvaranja KKW Beauty. Cijene proizvoda bile su pristupačne. No, kada je ugašena KKW Beauty, ugašen je i KKW Fragance te su obje marke, prema Kiminom pojašnjenju, u procesima rebrendiranja.
SKKN
Riječ je o Kiminom brendu za njegu kože, a koji je dobra utjeha za sve one potrošače koji u međuvremenu čekaju ponovno pokretanje linija KKW Beauty i KKW Fragance. Kako Kim sama muči muku s psorijazom, tijekom ovih godina puno je i sama, silom prilike, naučila o njezi kože. Linija sadrži devet proizvoda s pakiranjima koji se mogu puniti, a uključuju sredstvo za čišćenje lica, tonik, piling, serume s vitaminom c i hijaluronskom kiselinom, kremu za lice, kremu za područje oko očiju i noćno ulje.
Skims
Kimina kompanija proslavila se među ženama diljem svijeta po kolekciji odjeće i donjeg rublja za oblikovanje tijela. Poznati su po širokom rasponu veličina koji se kreću od XXS do 5XL te promiču „body positivity“. Kompanija je toliko uspješna da ju je časopis Time prošle godine uvrstio u 100-tinjak najutjecajnijih kompanija na svijetu.
Skky Partners
Uz sve ove firme, Kim je pokrenula privatni dionički fond s Jayem Sammonsom, a usredotočit će se na ulaganja u potrošačke i medijske tvrtke te sektore digitalne trgovine i ugostiteljstva.
Kim Kardashian: Hollywood
U igrici koja je svjetlo dana ugledala 2014. glavni je cilj igrača bio povećati slavu i ugled u holivudskome svijetu. Dvije godine kasnije, ova je aplikacija Kim obogatila i podebljala bankovni račun za 45 milijuna dolara.
818 Tequilla
Slavne sestre nisu se nikad upuštale u proizvodnju alkohola, no to je prekinula Kendall. Ona je prošle godine pokrenula vlastiti brend tekile. Osim suradnje sa tvrtkama svojih sestara, ovo je prvi poduzetnički poduhvat u koji se Kendall sama upustila.
Good American
Ovu tvrtku vodi Khloe Kardashian i riječ je o jedoj od trenutno najboljih i najtraženijih marki trapera. Khloe promiče ideju „body positivityja“ te ima vrlo široki raspon veličina, tako da svaka žena, neovisno o svojoj građi tijela, može tu pronaći nešto za sebe. No, osim traperica, tu je linija i ostale odjeće, poput kupaćih kostima, cipela, majica i slično.
Poosh
Riječ je o blogu, ali i novoj filozofiji življenja najstarije sestre Kardashian. Kourtney na tom blogu dijeli savjete kako živjeti svoj život na najbolji mogući način, dijeli recepte, trikove za fitness, preporučuje dobre proizvode i generalno dijeli savjete.
Lemme
Riječ je o liniji vitamina i dodataka prehrani koji potiču energiju, pomažu pri koncentraciji i koji su hranjivi za tijelo. No, osnivačica brenda, Kourtney, vitaminskim je bombonima nedavno navukla bijes javnosti. Riječ je o „Lemme Purr“, a prema njezinim riječima, održavaju vaginu svježom, zbog čega su je napali ginekolozi diljem svijeta, o čemu možete pročitati više OVDJE.
Jenner Communication
Kris Jenner koju zovu „momagericom“ i matrijarhom obitelji Kardashian i Jenner, posjeduje i vodi Jenner Communications, vlastitu produkcijsku tvrtku u Los Angelesu. Također, uključena je u poslovne suradnje svih svojih petero kćeri.
Safely
Riječ je o novom Krisinom brendu koji uključuje linije proizvoda za čišćenje.
poslovno carstvo kardashianki što sve posjeduju kardashianke kardashian jenner klan
Dečko Selene Gomez otkrio prilično odvratnu higijensku naviku koju ima
Martina Filić pokazala kako je izgledala kao tinejdžerica – nema šanse da bi ju prepoznala
10:16 / 14.11.2024.
Jeremiah iz "The Summer I Turned Pretty" se oženio – evo tko je njegova izabranica
09:34 / 13.11.2024.
Tamara Kujačić pokazala outfit u kojem je proslavila rođendan – čak je i Voyage komentirao
09:03 / 12.11.2024.