Masne naslage na trbuhu

Ovaj dio tijela kao da je najtvrdoglaviji. Sve ostalo još nekako dovedemo u red, ali za većinu cura, predio trbuha bude taj koji će zadavati najviše glavobolje. Postoje neke sitne stvari koje i ti možda radiš, a zbog kojih ti trbuščić ne odlazi.

Ljeto je sve bliže, a za puno ljudi to znači da je vrijeme da u zadnji tren dovedu tijelo u što bolju formu. Sve se sredi još nekako, ali predio oko trbuha je onaj koji će većini zadavati posebno probleme. On kao da ne želi otići i kao da što god da radila, radiš nešto pogrešno. Stručnjaci bi se čak ovog puta mogli i složiti s tobom. Za Cosmopolitan su otkrili da postoji 8 skroz mogućih razloga zašto se ne možeš riješiti masnih naslaga na ovom dijelu tijela. Ako nešto od ovoga i ti radiš (ili više toga s liste prepoznaješ u svojoj svakodnevici), eto ti odgovora što stoji na putu između tebe i tijela iz snova.

vježbanje Koliko trbušnjaka trebaš napraviti dnevno da bi se počeli vidjeti rezultati?

1.Masne naslage na trbuhu puno je teže smanjiti nego na ostatku tijela
Ovo je činjenica. Dok će se na drugim dijelovima tijelo masne naslage brže istopiti, ako ih želiš maknuti s trbuha morat ćeš se malo više potruditi i ne odustati samo zato što ti se čini da nema pomaka. To je jedna od greški koju ljudi rade. Misle da ništa od toga i odustanu, umjesto da zapnu još malo i još više kada su već došli tako daleko. Ne odustaj!

2.Jedeš previše šećera
Postoji poveznica između unošenja šećera i slatkog u organizam i masnih naslaga na trbuhu. Kako stariš, to će tvojem organizmu biti sve teže i teže razgraditi slatkiše i oni će se bolje hvatati za trbuh. Pod šećer se ne misli samo na slatkiše, već i na sokove koji su puni šećera, ali i različite druge namirnice.

3.Piješ alkohol redovito svaki vikend
Alkohol ima više kalorija nego što to mislimo. Što god pila, vina, žestice, koktele, pivo. S tim da je pivo vjerojatno najgore za masne naslage na trbuhu. Nije problem popiti si nekada kada si vani s ekipom, problem je ako to radiš redovito i uz to još znaš i pretjerati.

4.Pod stresom si
Još jedan razlog zašto bi trebala raditi na smanjivanju stresa u svom životu. Zvuči nemoguće, ali moraš pokušati jer od toga možeš imati puno prednosti, a ovo je samo jedna. Kada si pod stresom, povećava se u tijelu razina hormona kortizola, koji će pomoći da se spremi što više masnih naslaga i to baš na ovom području, oko trbuha.

Gordana Milošević Treba ti inspiracija za početi vježbati? Gordanina transformacija će ti pokazati što rade trud i volja

5.Previše vježbaš
Da, dobro si pročitala, neke djevojke mogu pretjerati s vježbanjem toliko da im se to obije o glavu. Ničega nije dobro previše, pa tako niti vježbanja. Kada previše vježbaš, to u tvojem živčanom sustavu stvara dodatan stres, a on nikako neće pomoći kod mršavljenja.

6.Jedeš premalo
Misliš da je za mršavljenje dobro jesti jako malo? Eksperti kažu da nije. Unošenje manje kalorija nego što treba organizmu je loše u svakom slučaju jer ide prema izgladnjavanju, ali je loše i zbog ovoga. Ovako si zapravo usporavaš metabolizam, a to ne želiš raditi, želiš ga ubrzati. Kada se uspori, postaje manje učinkovit u sagorijevanju kalorija i tako se svaka kalorija bolje hvata za tvoje tijelo.

7.Radiš pogrešne vježbe
Samo zato što vježbaš, ne znači da će se masne naslage s cijelog tijela početi ravnomjerno topiti. Postoje vježbe za različite dijelove tijela, a ako si ti fokusirana na pogrešne, onda ne možeš niti očekivati veliki pomak. Isto tako, treba se kod vježbanja fokusirati i na stvaranje mišića, jer oni će pomoći u trošenju kalorija.

8.Ne spavaš dovoljno
Spavaš manje od 6 sati? I tako dan za danom? To nije dobro za tebe. Postoje istraživanja koja pokazuju da oni koji spavaju po 5 i manje sati, imaju 30% veće šanse udebljati se. Dakle, ako želiš mršavjeti, ubaci u svoj dnevni raspored i dovoljno vremena za spavanje.

mršavljenje Vježbanje masne naslage salo na trbuhu masne naslage na trbuhu greške