Galerija Kendall Jenner Kendall Jenner u 'goloj' haljini 2 Kendall Jenner u 'goloj' haljini +6 Kendall Jenner SADA

Napadaji anksioznosti postali su zadnjih godina sve češći problem s kojim se bori puno mladih. Nisu svi spremni pričati o tome, ali Kendall Jenner je. Priznala je da ima problema s mentalnim zdravljem, ali i načine kojima se koristi da se smiri.

Najbitnije je znati da nisi sama. Puno se ljudi tvojih godina, kao i onih starijih i mlađih, bori s problemima koje imaju s mentalnim zdravljem. Posljednjih nekoliko godina kada nam se život totalno preokrenuo zbog korone također nisu pomogle. Napadaje panike i probleme s anksioznošću, tj. tjeskobom u društvenim situacijama ima puno više ljudi nego što misliš.

tetovaža Misteriozna tetovaža koju puno ljudi stavlja: Iza ovih brojeva skriva se značenje koje tjera suze na oči

Kendall Jenner je jedna od njih. Često otvoreno priča o temi mentalnog zdravlja, a nedavno je na svom Instagramu i podijelila svoj način na koji se smiruje kada zapne u ovakvoj situaciji.

 

 

Iako ćeš na njenom Instagramu pronaći i fotki u badiću ili promocije njene tekile, isto tako, pronaći ćeš i savjete za sve koji se bore s mentalnim zdravljem. Kada joj se dogode takvi dani da joj je anksioznost na vrhuncu, evo sitnice koje ona radi, a koje joj pomažu.
1.Makni se od mobitela i samo duboko diši (10 puta zna ponoviti duboki udah, pa izdah)
2.Ako imaš vrt, izađi sjesti u vrt i piši dnevnik
3.Napravi listu svih super stvari koje te očekuju taj dan/taj mjesec ili listu planova kojima se veseliš za taj tjedan
4.Sjeti se svega dobrog što ti se dogodilo u posljednjih tjedan dana – i sitnice se broje!
5.Izađi u kratku šetnju po suncu, sjedni na klupicu, zatvori oči na sekundu i samo uživaj u toplini na koži
6.Napravi si neki čaj za smirivanje

kardashiani Kako je izgledala Kardashian-Jenner obitelj na početku slave vs. danas [FOTO]

Kendall Jenner anksionznost tjeskoba Napadaj panike kako se smiriti