Napadaj panike

Oni koji ne znaju kako je ovo će ti reći da se samo i jednostavno smiriš, ali svatko tko je ikada imao napadaj panike zna da to nije tako lako. Postoje neke sitnice koje možeš napraviti bilo kad i bilo gdje koje će ti pomoći u ovakvim trenucima.

Napadaji panike su ozbiljna stvar, iako ih mnogi danas ne shvaćaju ozbiljno jer svaka druga osoba tvrdi da ih ima. Napadaj panike se može dogoditi bilo kada i bilo gdje, a možeš prepoznati da ga imaš po tome da ti srce počne brzo kucati, teško ti je uhvatiti zrak i imaš osjećaš kao da se gušiš jer ne možeš normalno disati, javlja se bol u prsima, naleti vrućine ili hladnoće, mučnina, trnci u rukama ili nogama, pretjerano znojenje ili zujanje u ušima.

Kendall Jenner Kendall Jenner ispričala što radi kada ima napadaje panike i anksioznosti – možda pomogne i tebi

Najčešće tada osobe misle da će dobiti srčani/moždani udar ili da će umrijeti, pogotovo u situacijama kada su napadaji panike baš jaki. Neki mogu biti i malo manji, ali i dalje jednako strašni. Što tada napraviti? Pogotovo ako si sama i nema ti tko pomoći da te smiri. Najbolje će djelovati ovi brzi trikovi.

1.Pusti po zapešćima da ti ide hladna voda ili nasloni na ovaj dio tijela led
Ako nemaš ništa od toga, pomoći će bilo što jako hladno. Samo nasloni na zapešća na rukama.

2.Štipaj se prstima po tijelu
Da ti tijelo shvati da se treba vratiti u realnost.

3.Zagrizi limun
S obzirom da je jako kiseo, može pomoći da ti odvrati misli. Ako nemaš limun, može poslužiti i kiseli bomboni.

 

@juliebunnz The lemon 😭 #fyp #panicattack #mentalhealth #anxietyrelief ♬ original sound - summer ꨄ

 

4.Fokusiraj se na neku stvar, neki predmet
Neki predmet, koji se ne kreće. I neka samo on bude u tvom fokusu.

5.Fokusiraj se na svoje disanje
I probaj duboko disati i broji udisaje.

6.Podragaj svog kućnog ljubimca
Ovo je još jedan način da makneš pažnju na nešto drugo, na nešto poznato i što te uveseljava.

7.Počni pjevušiti svoju omiljenu pjesmu
Ako nemaš kućnog ljubimca niti nemaš kraj sebe limune, vodu ili bilo što drugo, a duboko disanje ne pomaže jer se ne možeš fokusirati, isprobaj ovu tehniku. Možeš početi pjevušiti ili samo mrmljati tonove pjesme koju trenutno jako voliš.

Zabrinuta učenica 'Sada kada se vraćamo u školu osjetim da je opet krenula tjeskoba i anksioznost' HELP

napadaji panike tjeskoba stres kako se smiriti načini smirivanja trikovi za smirivanje