Svima nam je poznat onaj osjećaj kada se bliži nečiji rođendan, a ti nemaš pojma što bi poklonila. Iako želiš pronaći savršeni dar, bojazan da ćeš pogriješiti ili kupiti nešto što slavljenica već ima stvara još veći pritisak.
U idealnom svijetu, ta osoba bi ti jasno dala do znanja što želi, no život rijetko tako funkcionira. Naravno, najlakše bi bilo direktno pitati, ali tada bi nestao element iznenađenja, a možda bi se osoba osjećala neugodno ako odgovori. Pa kako onda pogoditi što netko želi, a da izbjegneš neugodna pitanja?
1. Postavi hipotetsko pitanje
Ako želiš saznati što netko želi, možeš postaviti indirektno pitanje koje će otkriti točno ono što te zanima. Primjerice, reci: "Zamisli da osvojiš nagradnu igru i dobiješ bon za neku trgovinu, što bi prvo kupila?" Na ovaj način osoba će ti nesvjesno otkriti što joj je trenutno na popisu želja, a da nisi morala izravno pitati za poklon.
2. Gledaj TikTokove i objave koje ti šalje
Ako često razmjenjuješ TikTokove sa slavljenicom, obrati pažnju na sadržaj koji ti šalje. Ako primijetiš da ti često šalje snimke nečega što bi mogla biti njezina želja – poput recenzija novih knjiga, nekih aktivnosti ili modnih komada – postoji šansa da joj se to sviđa.
3. Pitaj obitelj ili prijatelje
Ako nisi sigurna, jednostavno se obrati nekome tko je blizak toj osobi. Prijatelji i obitelj često znaju za želje i planove slavljenice. Pitaj njih što misle da bi im se svidjelo ili što su možda nedavno spomenuli u razgovoru.
4. Obrati pažnju na sitnice koje često koristi
Osoba ti možda već nesvjesno otkriva što želi kroz stvari koje svakodnevno koristi. Ako primijetiš da stalno nosi neki dodatak, poput torbe, nakita ili jako voli razne stvari u nekoj određenoj boji, možda bi voljela novi ili sličan predmet.
5. Istraži neostvarene želje
Razmisli o tome ima li osoba neku neostvarenu želju, poput hobija kojeg oduvijek želi započeti ili vještine koju je htjela naučiti. Ako je slavljenica, primjerice, uvijek željela naučiti slikati, možeš joj pokloniti slikarski pribor i tako joj pružiti priliku za novo iskustvo.