3

Od danas ujutro društvenim mrežama kruži fotka novih, edukativnih plakata, čiji je cilj bio upozoriti na štetnost konzumacije alkohola i prevenirati eksperimentiranje srednjoškolaca s alkoholom, a ustvari su 'fulali ceo fudbal', ako se suditi po reakcijama javnosti.

Jedan korisnik Twittera pokrenuo je ozbiljan hejt autora ovog plakata pitajući se tko je tu lud...


Tekst plakata, između ostalog, sugerira da su žene koje popiju 'lake', odnosno da se neoprezno upuštaju u spolne odnose s nepoznatim ljudima, a da muškarci postaju požudni, ali s manjom spolnom moći pa to dovodi do manjka samopouzdanja.

Telegram je odlučio kontaktirati Grad Zagreb kako bi provjerio zašto su sporni plakati oblijepljeni po ZET-ovim vozilima...
Saznali su svašta – riječ je o edukativnoj kampanji koju provodi Gradski ured za zdravstvo Grada Zagreba u suradnji s Centrom za edukaciju, savjetovanje i osobni razvoj CEDAR i da su plakati nastali u okviru akcije 'Zdrav izbor' koja se nadovezuje na projekt Zdravo! koji od 2012. provode u suradnji se srednjim školama, a čiji je cilj prevenirati eksperimentiranje srednjoškolaca s alkoholom.


Telegram je od predsjednice Centra, Ksenije Rissi, doznao i da su plakate izrađivali srednjoškolci 'kako bi poslali poruku svojim vršnjacima o potrebnom oprezu zbog potencijalnih štetnih posljedica pijenja alkohola', kaže Rissi.

CEDAR je inače, kako navode na svojim stranicama, centar koji 'savjetuje, educira i osnažuje pojedince, obitelji i grupe s ciljem osobnog razvoja, poboljšanja kvalitete života te aktivnog i odgovornog odnosa prema sebi i svom okružju', a njihove projekte i programe podržavaju brojne institucije – osim Grada Zagreba i njegovih Ureda, kao donatore navode i ministarstva (obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti; zdravstva i socijalne skrbi; zdravlja; socijalne politike i mladih), Ured za udruge Vlade RH i Nacionalnu zakladu za razvoj civilnog društva.

Hoće li ostati jednako poželjni i popularni i nakon ovih plakata i koliko će plakati preživjeti, preostaje nam vidjeti...

via GIPHY


Foto: zdravo.com.hr/Giphy/Shutterstock/Twitter

M.Z.


Provjeri još...

Nevjerojatan prizor iz zagrebačkog tramvaja - pogledajte što svi ovi ljudi imaju na nogama! FOTO

Kasnio ti je bus ili tramvaj? Od sada možeš nabaviti svoju e-ispričnicu

OMG Aplikacija koja prepoznaje lica? Uslikaj i saznaj tko je onaj slatki dečko iz tramvaja

seksizamZETnatpisedukativna kampanjaCEDARGrad Zagreb

Komentari

03.01.2019.

Da isprave greske koje se odnose na samo jedan spol, kampanja bi imala jako puno smisla ma da i ovako nije tesko skuzit za sta je namjenjena

03.01.2019.

Ajme a samo je alkohol kriv za to što se cure i tinejdžeri općenito upuštaju u "neoprezne" seksualne odnose? 98% tinejdžera stupi u seksualni život bez ikakve informiranosti o spoloj zaštiti i to je najveći problem. A biti promiskuitetan ili ne nema nikakve veze s alkoholom i ako se štitiš ne vidim nikakav problem u upuštanje u seksualni odnos s više ljudi. Svakom svoje. I teško da će jedna glupa reklama imati ikakav odaziv od strane tinejdžera koji piju tako da chill.

Josipa2504

Josipa2504

03.01.2019.

Nista krivo nisu napisali

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.994
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!