Slika nije pronađena

Ovo je jedna od serija kojoj je teško naći zamjerku. U tren oka osvojila je svijet, a osim što ju svi gledaju, oduševljenje ne prestaje. Sakuplja samo pozitivne recenzije i ne skida se s top 10 najgledanijih stvari na Netflixu.

Od trenutka kada se pojavila na Netflixu, o njoj se ne prestaje pričati. Serija 'The Queen's Gambit' najveći je ovogodišnji uspjeh kada su serije u pitanju. Obara rekorde gledanosti posljednjih mjesec dana bez prestanka. Iako se ne radi o tipu serije koji bi možda svima sjeo, čak i ako ovo totalno nije tvoj stil, pripremi se da će te očarati. Radi se o kratkoj limitiranoj seriji od svega 7 epizoda koja prati djevojku Beth Harmon i njen munjeviti uspjeh na svjetskoj šahovskoj sceni 1950-ih godina.

U 28 dana koliko je bila na Netflixu kada su izmjerili podatke, pogledalo ju je 62 milijuna korisnika i tako je postala najgledanija Netflixova kratka serija ikad. U tom kratkom vremenskom roku našla se na Top 10 listama u 91 državi, a na prvom je mjestu bila u 63 države. Kod nas je također na vrhu ove liste već neko vrijeme. Ljudi ju jednostavno ne mogu ne pogledati. Serija je snimana po knjizi koja je objavljena prije 37 godina, a uspjeh serije ju je sada ponovno vratio na svjetske top ljestvice. Odjednom je naglo skočilo i google pretraživanje pojma 'kako igrati šah'. Seriji je čak i stranica Rotten Tomatoes dala rejting od 100% pozitivan. Kritičari su također oduševljeni i imaju samo riječi hvale. S obzirom da je serija nastala po knjizi, koja nema nastavke, najvjerojatnije je da je to to i da neće biti druge sezone, na žalost svih.

M.T.

Pogledajte još:

Koji je sitcom najsmješniji? Mjerilo se na koji će se ljudi najviše smijati – jedan je pobijedio