Buđenje

Koliko bi zapravo trebala spavati? Bitno je dobro se naspavati, ali ipak i ne pretjerati sa spavanjem. Pogotovo ovo može imati utjecaja na tinejdžere.

Provedeno je istraživanje na mladima između 12 i 16 godina, kako bi se vidjelo koliko spavanje ima utjecaja na mlade – i pokazalo se da može utjecati i na tvoje kilograme. Često nam ritam spavanja ne izgleda baš zdravo, nekada zbog učenja, a nekada jer gledamo serije dugo u noć. Koliko je sati spavanja zapravo idealno?

Spavanje Nova tehnika s kojom možeš zaspati za 60 sekundi – trik je u disanju i svi tvrde da im pomaže

Ovo je španjolsko istraživanje pokazalo da imaš 70% veće šanse da ćeš se udebljati ako ne spavaš dovoljno! Istraživači su otkrili da oni tinejdžeri koji redovito spavaju manje od 7 sati, imaju 70% veće šanse postati pretili, piše Daily Mail. Najidealnije bi bilo kada bi spavala nekih 8 sati preko noći.

Kada spavaš premalo, tada tvoje tijelo proizvodi više hormona grelina, koji utječe na tvoju glad, tj. počinješ se osjećati kao da si gladnija. I tada je i vjerojatnije da ćeš jesti više. S obzirom na to u koliko se sati moraš ustati, trebala bi izračunati kada je idealno vrijeme za tebe da ideš spavati. Kroničan nedostatak sna može dovesti i do drugih zdravstvenih problema kasnije u životu. Zato je najbolje odraditi tih 8 sati kada god možeš.

Istraživači sa Sveučilišta Kalifornija su čak povezali nedostatak sna s tim da osoba može postati sebičnija, ali i da može biti manje empatična prema drugima. Ovo su samo neki od razloga zašto bi trebala dovoljno odspavati svaku večer.

Djevojka jede i gleda TV Zašto je dobro biti lijen? Svi ju shvaćaju negativno, a lijenost ima i dobrih strana

 

Spavanje pretilost debljanje mladi tinejdžeri Istraživanje koliko bi trebalo spavati