Svi prepoznaju logo od McDonald'sa – njegovo žuto slovo M. Gdje god da vidiš ovaj znak, odmah znaš što on znači. Izgleda kako je moguće da on ima i skriveno seksualno značenje, nešto što ne bismo nikada povezali uz McDonald's.
Fanove McDonald'sa će ova teorija ostaviti bez riječi, ali ako na sekundu razmisliš, možda zapravo i ima smisla. Poanta svakog brenda je da svojim bojama i logom privuku ljude i da dođu svoje novce potrošiti upravo kod njih, a seksualne poveznice često u tome pomažu. Zato koliko god ova teorija bila čudna, toliko i ima smisla. U svom početku, McDonald's je bio samo jedan lokalni restoran, ništa super popularno.
Htjeli su da u logu bude ubačen i danas poznati luk ili slovo M, kako god tko vidi trenutni njihov logo. Logo je napravljen 1953. godine, a isprva vlasnici nisu bili toliko oduševljeni njime. Sve dok jedan od dizajnera, Louis Cheskin, nije naglasio i njegovo skriveno značenje iza lukova.
Taj je dizajner bio uvjeren da će zlatni lukovi postati popularni i privući ljude jer će ih podsjećati na veliki par ženskih grudi, piše Reader's Digest. Nismo nikada logo gledali na taj način, već ga većina nas jednostavno doživljava kao slovo M koje stoji za McDonald's. Tko bi rekao da je ovaj fast food toliko skandalozan! Imali su ideju da zato što logo izgleda kao grudi, ima majčinski aspekt koji će potaknuti ljude da umjesto da jedu doma, dođu jesti kod njih. Nismo sigurni da je McDondald's zato postao popularan, ali svi znaju da seks prodaje i jasno je gdje su išli s ovim razmišljanjem.