Pod stresom

Čini se da je stres sastavni dio života modernog doba, ali što se prije naučiš nositi s njim, točnije, smanjiti ga, to bolje za tebe. Kada se osjećaš loše, a nisi sigurna zašto, ovo mogu biti mogući razlozi.

Možda ti se dogodilo nekada da se osjećaš uznemireno, loše, pod stresom, a na prvi ti se pogled čini da nema razloga za to jer ti je sve nekako trenutno pod kontrolom i dobro. Možda si odgurala neke stvari u podsvijest i ignoriraš ih, a one te polako iznutra izjedaju. Svašta može biti okidač za stres, a svi znamo uglavnom samo one glavne razloge. Sada ćemo ti nabrojati još nekoliko stvari zbog kojih se možeš osjećati uznemireno ili lošije nego inače. Dobra je vijest da je sve ove stvari relativno lako popraviti i vratiti si dobro raspoloženje. Evo što to sve može biti razlog jer se osjećaš loše.

1.Ne krećeš se
Kada provodiš cijeli dan u krevetu i tako dan za danom, nije neobično da se počneš osjećati loše. Aktivnost je bitna! Bilo da imaš puno za učiti i sjediš cijeli dan za radnim stolićem ili ti se ništa ne da i ne ustaješ iz kreveta – nije idealno. Koliko god imala obaveza ili ti se ne da, pronađi malo volje i ustani te odi barem prošetati ili odvježbati kratko.

2.Nisi izašla van iz kuće/stana već neko vrijeme
Bitno je kretati se, ali bitno je i izaći nekada van. U dvorište, na balkon, u obližnji parkić, tako svejedno. Pogotovo ako je vani sunce! Boravak u svoja četiri zida, u mraku, bez izlaska van može negativno utjecati na tebe.

3.Hraniš se nezdravo
Svi imamo dane kada ćemo pojesti McDonald's ili pizzu ili živjeti na pekari, ali ako će ti svaki obrok u danu biti lošiji i tako redovito iz dana u dan, to može utjecati i na tvoje raspoloženje. Sigurno si svjesna toga da ovakva hrana i nije baš dobra za tebe. Neće ti dati dovoljno energije, hranjivih tvari i počet ćeš se osjećati lošije.

4.Odgađaš obaveze
Je li i tebi ovo omiljena aktivnost? Svjesna si toga da nije dobra za tebe, a odgađanje obaveza može biti i razlog zašto si pod stresom. Iako se ne zabrinjavaš oko svega što si odgodila, možda u sebi ipak znaš da to nije bilo pametno i nešto ti ne da mira.

5.Ne spavaš dobro
Okej je ako se ne naspavaš jedan dan, ali kada to postane redovito stanje, onda je to problem. Nedostatak kvalitetnog sna može dovesti do toga da se počneš osjećati nervozno i biti pod stresom. Tijelu treba san da može funkcionirati!

6.Nemaš ništa za raditi i dosađuješ se
Imati hobije, aktivnosti s kojima se možeš baviti doma kada nemaš ništa pametno za raditi, imati stvari koje te vesele…ovo je jako bitno. Kada se iz dana u dan dosađujemo i nemamo nikakve svoje aktivnosti, možemo se početi osjećati lošije i to stvarno može postati uzrok stresa.

7.Previše vremena provodiš na društvenim mrežama
Znamo da su društvene mreže loše za nas i naše mentalno zdravlje, ali svejedno ćemo na njima provoditi puno vremena. Evo ti sada još jedan razlog zašto bi ih trebala smanjiti – i one su ti izvor stresa. Dok gledaš sve one savršene ljude i njihove savršene živote, nije neobično da se počneš osjećati loše, pod stresom ili manje vrijednom.

8.Nisi krenula raditi što si odavno trebala
Ona jedna stvar koju si trebala napraviti ili krenuti raditi, a još nisi počela? Znaš na koju mislimo! Svi ju imamo. Upravo ti ona može biti uzrok stresa. Iako ne razmišljaš o njoj i govoriš si da nije bitno i da imaš vremena, podsvjesno znaš da si trebala krenuti i to te stresira.

Slika nije pronađena Je li ti već dosta stresa? 7 stvari o kojima se često brineš, ali ne bi trebala

Cura i dečko Stvari zbog kojih se cure stresiraju kada su u vezi ili se viđaju s nekim – a dečkima je totalno nebitno

stres razlozi za stres ne bi pali na pamet osjećaš se loše nisi dobre volje osjećaš se užasno

Još vijesti