Slika nije pronađena

Nemoj dopustiti da ti nekoliko loših stvari unište cijeli dan. Čak i kada misliš da nema spasa, vrijedi pokušati, jer što imaš za izgubiti? Gore ionako ne može. Najmanje i najgluplje sitnice ti mogu promijeniti raspoloženje.

 Svi se nekada nađemo u situaciji da nam jednostavno od ranog jutra ništa ne ide od ruke. Osjećamo se grozno, neuspješno, nikako se koncentrirati i nešto napraviti, događaju se jedna loša stvar za drugom...i tako u nedogled. Umjesto da digneš ruke od dana i sebe, možeš to pokušati promijeniti. Najbolji način je da napraviš nešto lijepo sama za sebe. Iako je uvijek dobra ideja javiti se frendici i popričati s njom, jer tko će ti bolje dignuti raspoloženje nego tvoja najdraža osoba? Kada ona nije tu, ovo su stvari koje možeš napraviti ti, sama. Pogledaj 10 načina koje možeš pokušati raditi u kritičnim situacijama.

1.Odjeni omiljenu haljinu/suknju/majicu








Odjeća ima veću moć nego što bi to ikada rekli. Ako odjeneš omiljene komade odjeće u kojima se osjećaš najbolje i najljepše na svijetu, odmah ćeš se osjećati samopouzdanije i bolje.

2.Uzmi kutiju sladoleda u krilo i pokreni omiljenu seriju

Koliko god da imaš obaveza, možeš si uzeti pola sata ili 40 minuta za ugađanje samoj sebi. Nema tog raspoloženja koje sladoled ne može popraviti. Ništa se neće dogoditi ako jedan dan pretjeraš sa slatkim, nemoj se osjećati krivo. Uzmi sladoled, omiljenu komičnu seriju i uživaj.

3.Nasmij se nekome

Ako ideš negdje van iz kuće, nasmij se nekome na ulici. Uljepšat ćeš dan i sebi i toj osobi. Pokazalo se da je ovo nešto što stvarno pomaže kod lošeg raspoloženja – jedan osmjeh nekom simpatičnom prolazniku na ulici ne košta te puno, a može pomoći.

4.Odspavaj

Nekada se osjećamo loše jer smo jednostavno umorni i nismo se dovoljno naspavali. Umjesto da cijeli dan budeš mrzovoljna i živčana, namjesti alarm za sat vremena i malo legni. Tih sat vremena ti može napraviti više dobrog nego lošeg. Bit ćeš bolje volje, a i lakše ćeš riješiti obaveze koje te čekaju.

5.Razmazi se







Pronaći vrijeme za sebe i uljepšavanje nije nešto što ti je možda prioritet, ali tko se ne bi osjećao bolje nakon pjenušave kupke, maske na licu, pedikure... Ulaganje vremena u sebe je nešto što bi svi trebali raditi, a često mislimo da ne stignemo. Budi sama sebi najvažnija. Ako ćeš se ti osjećati dobro, to će prijeći i na druge oko tebe. Tako da zapravo i drugima radiš uslugu.

6.Ako nisi za uljepšavanja i haljine – odjeni najudobniju trenirku
Kada je jednostavno taj dan kada se ne osjećaš dobro ni u čemu, ništa ti ne ide od ruke i samo ti se negativnosti vrte po glavi, stavi se u najudobniju moguću atmosferu. Kreni od odjeće – odjeni najudobniju trenirku, široku majicu, stavi messy punđu i chillaj, uzmi knjigu i čitaj, poigraj se s kućnim ljubimcem...radi što te veseli.

7.Trči
Trčanje je aktivnost od koje ćeš se osjećati bolje. Bilo da inače trčiš svaki dan, samo povremeno ili nikada, možeš u svakom slučaju ovo isprobati. Stavi slušalice u uši i napravi krug po kvartu. Nakon tjelovježbe uvijek se osjećamo bolje  i lakše se opustimo.

8.Zagrli nekoga
Koliko se god osjećali grozno, zagrljaj uvijek može popraviti i najlošije situacije. Mama, baka, frendica, dečko, mačka... s kojom god da si osobom/bićem u te dane kada te uhvati najlošije raspoloženje ikad, zagrli nekoga tko ti je drag. Jedna tako jednostavna gesta ima ogroman utjecaj. Sigurno si to već i sama primijetila.

9.Otiđi na malo putovanje








Trenutno ovo nije izvedivo, ali kada prođe situacija s koronavirusom, loše raspoloženje i katastrofa dane popravi malim izletom. Nigdje daleko, do obližnjeg parka/jezera/starog grada, koje god mjesto imaš u blizini, a da ti je drago. Imaš stariju sestru koja vozi? Frendica ili ti ste već položile vozački? Sjedni u auto i otiđi sama ili s nekime na izletić. Ne može pogoršati situaciju.

6.Ako nisi za uljepšavanja i haljine – odjeni najudobniju trenirku
Kada je jednostavno taj dan kada se ne osjećaš dobro ni u čemu, ništa ti ne ide od ruke i samo ti se negativnosti vrte po glavi, stavi se u najudobniju moguću atmosferu. Kreni od odjeće – odjeni najudobniju trenirku, široku majicu, stavi messy punđu i chillaj, uzmi knjigu i čitaj, poigraj se s kućnim ljubimcem...radi što te veseli.

7.Trči
Trčanje je aktivnost od koje ćeš se osjećati bolje. Bilo da inače trčiš svaki dan, samo povremeno ili nikada, možeš u svakom slučaju ovo isprobati. Stavi slušalice u uši i napravi krug po kvartu. Nakon tjelovježbe uvijek se osjećamo bolje i lakše se opustimo.

8.Zagrli nekoga

Koliko se god osjećali grozno, zagrljaj uvijek može popraviti i najlošije situacije. Mama, baka, frendica, dečko, mačka... s kojom god da si osobom/bićem u te dane kada te uhvati najlošije raspoloženje ikad, zagrli nekoga tko ti je drag. Jedna tako jednostavna gesta ima ogroman utjecaj. Sigurno si to već i sama primijetila.

9.Otiđi na malo putovanje



Trenutno ovo nije izvedivo, ali kada prođe situacija s koronavirusom, loše raspoloženje i katastrofa dane popravi malim izletom. Nigdje daleko, do obližnjeg parka/jezera/starog grada, koje god mjesto imaš u blizini, a da ti je drago. Imaš stariju sestru koja vozi? Frendica ili ti ste već položile vozački? Sjedni u auto i otiđi sama ili s nekime na izletić. Ne može odmoći.

10. Podsjeti samu sebe koliko si super osoba

Ti si zaslužna za to kako ćeš se osjećati. Ako ćeš se sažalijevati sama nad sobom, to ti sigurno neće pomoći. Nešto si pogriješila, zabrljala situaciju s nekime, zeznula nešto u školi? Što god da se dogodilo, ako ćeš vrtjeti to iznova i iznova u glavi, bez da išta poduzimaš, samo ćeš se osjećati sve gore. Umjesto toga, podsjeti samu sebe koliko si super osoba. Svima se dogodi da nešto zeznu u životu, ali nisi zbog toga ništa manje odlična!

Naravno, samo zato što su ovo stvari koje će nekome pomoći podignuti raspoloženje, ako ti radiš nešto drugo i smatraš da su ovo gluposti – nastavi raditi ono što radiš. Svatko najbolje zna što njemu odgovara i što ga veseli.

Foto: Shutterstock.com – pathdoc/Instagram

M.T.

Pogledajte još:

Odjeća te može učiniti sretnijom! Evo kako odabrati prave komade i podignuti si raspoloženje

Izbacuje li i tebe ovo iz takta? Top lista 30 stvari koje su najčešći razlozi za loše raspoloženje

Nema lošeg raspoloženja - trikovi kako da preživiš kišni dan

Loše raspoloženje popraviti raspoloženje loš dan