Zadnji smo put o ovom privatnom sveučilištu iz Srbije pisali kad su pokrenuli studij kojim je svojim polaznicima zagarantirana diploma DJ-a.
Osim toga, reklame i marketinški "trikovi" ove visokoobrazovne institucije uvijek su tema polemika, a ovdje ćemo spomenuti samo jednu koja, u pokušaju da privuče nove studente, kaže: "Naše diplome se priznaju od Amerike do Japana, od Skandinavije do Južne Afrike, zato završi Megatrend i – pali."
Ovo privatno sveučilište ponovo je uzburkalo javnost novim plakatom, ovog puta porukom "Dobar odvjetnik zna zakon. Pametniji vodi sudca na ručak", u čemu je naravno dio javnosti prepoznao poziv na korupciju te apelirao da se Megatrendu oduzme akreditacija za izvođenje studijskih programa, piše RTS.
Neprimjerena poruka, Ministarstvo nemoćno
U tamošnjem Ministarstvu prosvjete ističu da se radi o neprimjerenom načinu reklamiranja, no napominju da na marketinške strategije i reklame visokoobrazovnih institucija ne mogu utjecati.
"Na billboard bilo koje visokoškolske ustanove, a naročito privatnih, nismo u poziciji utjecati i da opredjeljujemo ukus onih koji žele takvim reklamama privući studente. Moja osobna i ocjena Ministarstva je da plakat s takvom porukom nije primjeren", rekao je Branko Ružić, ministar prosvjete za Tanjug.
Na konstataciju da je na plakatu istaknuta poruka koja vrijeđa profesiju i promovira korupciju, rekao je da se s tim slaže. "Nije primjereno, za osudu je. Zakon je jasan, držim se zakona i vladavine prava. Svašta se reklamira u ovoj državi. Poruka je za osudu", smatra Ružić.
Dodao je da ne želi ulaziti u motive i želje onih koji su osmišljavali poruku. "Možda su imali najplemenitije želje, ali s takvim porukama… To je kao kad kažu da je i put do pakla popločan najboljim namjerama", dodao je ministar.
Autor citata je Mark Twain
S druge strane, na "Megatrendu" smatraju da su povukli pravi potez, pa direktor Odsjeka za marketing i odnose s javnošću, Nemanja Kadić, kaže da je ta reklama privukla buduće studente, te da je u posljednja četiri dana prijemni ispit polagalo već 80 kandidata.
Uz to, Kadić skreće pažnju da je poruka "posuđena" od poznatog autora Marka Twaina i čudi ga što to gotovo nitko nije prepoznao. "Više bih volio da se pažnja skrene na to što pojedinci ne znaju tko je Mark Twain", kaže Kadić za Tanjug na pitanje jesu li takvom reklamom zapravo pozvali na korupciju.
izvor: rts.rs