Šminka

Kada kupuješ neku šminku, vjerojatno ćeš i ti prvo u ruku uzeti tester da vidiš kako ta boja točno izgleda, a dobre su šanse i da ćeš povući s testerom po koži. Je li to baš pametno raditi? Imamo odgovor.

Testeri su tu s razlogom. Pomažu nam vidjeti kako boja ruža točno izgleda ili koja je nijansa pudera ili korektora. Takve stvari će većina cura prije kupnje provjeriti uz pomoć testera. Kada vidimo da netko stavlja testere na lice, bude nam malo loše dok ih gledamo jer se sjetimo samo koliko je ljudi to vjerojatno također napravilo. Nije iznenađujuće da testeri za šminku u drogerijama imaju bakterije, to smo i očekivali, ali pitanje je koliko imaju i koji proizvodi najviše.

Lidijak makeup Kako se sama korak po korak možeš našminkati za maturalnu večer

Jedna je stručnjakinja odlučila to provjeriti i pokazati. S obzirom da je iz SAD-a, otišla je u Sephoru i pokupila uzorke različitih proizvoda, od ruževa, maskara do stikova za lice i sjenila. Kasnije je u laboratoriju sve obradila i pokazala rezultate – koliko zapravo imaju bakterija i koji proizvodi imaju najviše.

@howdirtyis Replying to @amelial2351027 Just how dirty are all those testers in Sephora? #science #germ #sciencebiatch #gross #nasty #howdirtyis #dirty #interesting #bacteria #sciencetok #cool #fyp #clean #foryou #micro #curious #サイエンス #科学 #実験 #バクテリア #funfact #facts #fact #germs #interestingfact #interestingfacts #interstingfactoid #amazingfact #amazingfacts #amazing #randomfacts #randomfact #randomfactsforyou #factstime #dailyfact #funfacts #factoftheday #funfactoftheday #bio #biology #biomed #lab #labwork #laboratorio #biologia #microbiologia #scitok #ScienceTok #scienceismagic #scienceiscool #sciencefair #foreigngerms #germsquad #mygerms #viral #bacterial #bacterialcontamination #petriedish #makeup #beauty #beautyhacks #sephora #sephoraconcealers #cosmetics #lipstick #blush #concealer ♬ Tropical Beach(812641) - TimTaj

Ispalo je da najmanje bakterija imaju ruževi i maskare! Za ruževe to ne bismo očekivali, ali u komentarima je jedna djevojka koja radi u drogeriji objasnila da su to proizvodi čije testere redovito čiste i mijenjaju. Suprotno od toga, grozno izgledaju proizvodi poput rumenila, sjenila ili multistika za lice. Kada vidiš koliko bakterija neki od njih imaju, razmislit ćeš dva puta prije nego isprobaš neku šminku na licu. Iako su se ruževi pokazali kao okej i da su stvarno čisti, svejedno ti ne preporučujemo da u drogerijama stavljaš tester ruža na usne.

Dove Cameron Puder ti ne sjeda dobro na kožu i čim ga staviš izgleda kao da ga nosiš satima? U ovih 6 stvari možda griješiš

Sve ovisi od dućana do dućana i nije uvijek toliko čisto koliko je ovaj video pokazao. Ipak, proizvodi za lice su se pokazali posebno bljakić. Prodavačica iz jedne Sephore je dodala i da upravo testere proizvoda za lice najrjeđe mijenjaju, što objašnjava zašto su oni imali najviše bakterija.

šminka drogerija testeri šminke koliko imaju bakterija zašto ih ne koristiti makeup korištenje testera u dućanima