JYSK, jedan od najboljih poslodavaca na svijetu pokrenuo je kampanju „Bring Dedication - Vodim te na posao“ kojom želi potaknuti mlade ljude na zaposlenje
Sponzorirani članak
6.04.2022
Slika nije pronađena
Foto: Teen385
Kampanja “Vodim te na posao”.
JYSK, danski maloprodajni lanac za opremanje interijera i eksterijera pokrenuo je employer branding kampanju “Bring Dedication - Vodim te na posao”, kojom žele inspirirati mlade od 18 do 27 godina koji su završili školovanje i traže posao. Svojim potencijalnim zaposlenicima obraćaju se putem najaktualnije društvene mreže TikTok.
JYSK svoju priču o uspjehu gradi na zadovoljstvu zaposlenika od svog osnutka 1979. godine. Zaposleni u kompaniji JYSK imaju priliku stvarati dugoročne karijere i prelaze na više pozicije kroz razne edukacije i razvojne programe. Najveća pažnja posvećena je razvoju mladih, stoga se svima u kojima prepoznaju talent nudi mogućnost upisa na Talent akademiju, koja je priprema za SMT akademiju (Store manager trainee), kroz koju zaposlenici stječu znanja i vještine za Store managera (voditelja trgovine).
U kampanju, koja želi informirati mlade ljude o mogućnostima zaposlenja u JYSKu, uključena su i dva poznata hrvatska TikTokera. Andrea Pacadi i Bruno Lukić, su se na jedan dan pridružili timu zaposlenika u JYSK trgovini te svojim brojnim pratiteljima prikazali kako izgleda dan zaposlenika JYSKa..
„U JYSKu uvijek možete napredovati, jer nam je cilj da barem 90% rukovodećih pozicija budu popunjeni zaposlenicima koji su prošli cijeli proces učenja i razvoja u našoj organizaciji. Na taj način zaposlenicima pokazujemo priliku za dugogodišnje partnerstvo.“, rekla je Jadranka Čulo Petrovčić, HR manager za Hrvatsku, Sloveniju, Bosu i Hercegovinu i Srbiju u tvrtki JYSK d.o.o. Uz stimulativna primanja i sustav poticajnih bonusa, zaposlenici JYSKa dobivaju i druge pogodnosti i motivacije kroz teambuildinge, regionalnu zabavu za zaposlenike i Family day -obiteljski piknik na koji su pozvani i članovi obitelji zaposlenika, sudjelovanje na raznim utrkama poput Wings for life, ali i CSR projektima kroz koje pomažu u ozelenjavanju Hrvatske. Na taj način zajedno slave zajedničke rezultate i uspostavljaju izvrsne odnose.