Slika nije pronađena

Addison Rae je postala popularna po svojim plesnim videima na TikToku, i ples joj stvarno ide, to nitko ne može poreći, ali sve ostalo čega se uhvati bude itekako popljuvano od strane kritike i publike.

Prvo je ova influencerica htjela biti pjevačica, pa su ju svi ismijali čim je izašao spot i počeli se zezati s njom. Onda je odlučila da želi biti glumica i dobila ulogu u filmu 'He's All That' koji bi trebao biti remake poznatog klasika 'She's All That'. U teoriji zvuči dobro i kao fora ideja, ali u praksi… Addison je opet fejlala. Film je izašao na Netflixu prije nekoliko dana, a sve je zanimalo kako izgleda. Trenda kao najgledaniji već neko vrijeme, ali recenzije gledatelja su brutalne. Na Imdb-u ima ocjenu 4.4, a da je film dobar ćeš teško čuti. Sve je jako teški cringe. Neki su čak komentirali kako je jedini dobar glumac u filmu konj.

Bi li isto tako bilo da su umjesto influencerice stavili pravu glumicu u glavnu ulogu? Tko zna, ali ovako je ispalo samo još jedan materijal za ismijavanje i film koji će se uvijek naći na listama 'Filmova na koje se ne isplati potrošiti vrijeme'. Osim publike, čak i profesionalni kritičari nisu imali riječi hvale. Jedino što su pohvalili je kemija između glavnih glumaca. Što je i očekivano, jer Addison je jednom prilikom priznala da su ona i kolega Tanner Buchanan u pauzama vježbali ljubljenje! Kako bi kada dođe vrijeme za tu scenu izgledali što uvjerljivije. Jeste li već pogledali ovaj film? Ako tražiš tipičnu romantičnu komediju koju ne trebaš gledati uz puno koncentracije i koja će te dobro zabaviti, ovo je ta. Ako očekuješ wow film, onda radije zaobiđi 'He's All That'.

Pogledajte još:

'Mean Girls' završio drugačije od planiranog - jedan od glumaca otkrio kako je trebao izgledati kraj filma

Filmovi koji su dali grozne savjete: Ovih 10 šalje jako krive poruke gledateljima