Slika nije pronađena

Nedavno smo pisali o uvođenju stickera u članku 'TOP ili FLOP? WhatsApp konačno uvodi ono što sve ostale aplikacije za dopkanje već imaju', a sada se uvodi nešto što nam se još manje sviđa – reklame unutar WhatsAppa!

Zamjenik direktora, Chris Daniels, je najavio da će se pojavljivati u odjeljku 'Status' koji sliči na Instagram Stories, a gdje objavljujemo tekst, video, fotke i gifove koji nestaju u roku od 24 sata. Na sreću, razgovori će biti zasad pošteđeni reklama.


via GIPHY


'To će biti primarni način monetizacije za kompaniju, kao i prilika da tvrtke dopru do ljudi putem WhatsAppa', rekao je Daniels, piše The Economic Times. Podsjećamo, od 2016. godine aplikacija je besplatna i ne nosi nikakve prihode, a do tada se njezino korištenje plaćalo jedan dolar godišnje. Upravo porečeno obećanje da se WhatsApp nikad neće naplaćivati je jedan od razloga zašto su njihovi osnivači napustili aplikaciju, koju je FB kupio još 2014. godine.

U siječnju je Facebook objavio da WhatsApp ima više od 1,5 milijardi mjesečnih korisnika, stoga njihova odluka u poslovnom smislu nimalo ne čudi u doba kada FB gubi titulu popularne društvene mreže.

Nije još poznato kada će se oglasi početi pojavljivati na WhatsAppu, ali pretpostavlja se da od iduće godine...

via GIPHY


Foto: Pixabay/Giphy

M.Z.

Provjeri još:

OPREZ! WhatsAppom se širi brutalna igrica koja tjera na samoubojstvo – mnogi ju prozvali nasljednikom 'Plavog kita'

TOP ili FLOP? WhatsApp konačno uvodi ono što sve ostale aplikacije za dopkanje već imaju

Milijun korisnika više neće moći koristiti WhatsApp – jesi li i ti među njima?

whatsapp reklame oglasi novost

Još vijesti