Na društvenim mrežama nikada dovoljno opreza. Trebaš paziti čijim ćeš sadržajima vjerovati – što zbog filtera, a što zbog plaćenih objava.
Svaki influencer želi da im plaćene objave koje imaju sa sponzorima prođu što bolje, a mnogi su do sada već i priznali da takvi sadržaji često budu manje gledani. Neki će tako nahvaliti proizvode i napraviti hype iako proizvod u realnosti nije tako dobar, a neki će malo i zaobići istinu. Prije nekoliko godina je američka beauty influencerica lagala da joj maskara koju je reklamirala daje super wow trepavice, a pratitelji su ju skužili da je dodala umjetne trepavice te da nije to sve baš samo ta maskara napravila. Sada je poznata influencerica iz Hrvatske otkrila da je lagala kada je prije par mjeseci rekla da se zaručila i da je to sve bilo zato da bi joj kampanja koju je tada imala prošla viralnije.Tamara Glavonjić ima prilično puno pratitelja i prodala je priču da se zaručila – da bi se sada priznala da ipak nije bila istina.
Njenu su priču o zarukama čak i prenijeli neki mediji! Sada neki njeni pratitelji tvrde da je bilo jasno da nije istina, ali puno ljudi je povjerovalo. Koliko je ovo okej raditi? Na tebi je da prosudiš. Ovo je samo još jedan dokaz toga koliko je na društvenim mrežama lako prodati nešto pod istinu i koliko život na društvenim mrežama nije slika prave realnosti. Kao i da trebaš biti vrlo oprezna oko toga kojim ćeš osobama s društvenih mreža i njihovim preporukama stvarno vjerovati.