Instagram storyji na koje će simpatija sigurno odgovoriti: Evo što i kada trebate objaviti
N. L.
16.12.2024
Dopisivanje
Foto: Andrea Piacquadio, Eren Li/Pexels
Objava treba izgledati spontano, a s druge strane treba točno ciljati njega.
Znate onaj osjećaj kada skrolate po Instagramu i vidite da je vaš simpa aktivan, ali nemate hrabrosti poslati poruku? Vjerojatno se pitate što vi možete staviti na story pa da se on javi vama?
Ponekad jedan zanimljiv story može biti dovoljan da pokrene razgovor. Važno je pritom imati neki balans – objava treba izgledati spontano, a s druge strane treba točno ciljati njega. Nemojte se brinuti – u nastavku donosimo nekoliko ideja kako napraviti savršeni story na koji će jednostavno morati reagirati!
Objavite nešto što će ga isprovocirati
Provokacija ne mora uvijek biti negativna – dapače, može biti idealan način za započeti razgovor. Zabavna pitanja o temama u kojima ljudi većinom imaju polarizirana mišljenja su uvijek dobar početak. Na primjer, možete pitati: "Ananas na pizzi – da ili ne?" ili "Koji je najbolji Marvelov film?" Uz to, nabacite neki slatki selfie. Ako znate da je vaša simpatija ljubitelj određene hrane, glazbe, filmova ili sporta, možete to iskoristiti za još zanimljiviju objavu.
Ako znate što vaša simpatija voli, iskoristite to kako biste napravili story. Ljudi se najčešće javljaju na sadržaj koji im je blizak i s kojim se mogu poistovjetiti. Na primjer, možete objaviti scenu iz popularnog filma koji mu je drag uz opis: "Ovo mogu gledati milijun puta i nikad mi ne dosadi. Tko se slaže?" Čak i ako ne reagira odmah, zapamtit će da imate zajednički interes o određenoj temi.
Ako imate zajedničke hobije ili interese, objavite nešto što će to nenametljivo pokazati. Primjerice, ako znate da voli određenu vrstu glazbe, podijelite svoju playlistu i napišite: "Ovo mi je na repeatu cijeli dan.“ Čak i ako ne dijeli vaše interese, možda će biti znatiželjna i poželjeti saznati nešto više – od vas ili o vama.
Većina ljudi najaktivnija je na Instagramu navečer, između 20 i 22 sata, kada se opuštaju nakon dana i provode vrijeme na društvenim mrežama. Ako ste primijetili da je vaša simpatija aktivna u neko drugo doba dana, prilagodite se tome kako biste povećali šansu da vidi vaš story odmah nakon objave.