Slika nije pronađena

Da bi u školi imali dobre rezultate i lako svladali naporne dnevne zadatke, potrebna vam je i doza energije, koja se skriva u slasnim malim zalogajima. Kako nikada nije prerano da se počne misliti na pravilnu prehranu, predlažemo ti par zdravih navika koje se tiču školske užine.

Za vrijeme dugih školskih sati i raznih aktivnosti, posezanje za slatkišima i grickalicama možeš smanjiti, tako što ćeš sa sobom imati zdravi snack, koji će te opskrbiti vitaminima i mineralima, ali i riješiti gladi.

Uz sve to,ovih  par super namirnica pomoći će ti zadržati koncentraciju te poboljšati pamćenje, jer mala pomoć kod učenja i pripremanja ispita uvijek dobro dođe, zar ne?

Orašasti plodovi

Ovi mališani pravi su superheroji kada je u pitanju zdravlje, jer su bogati raznim hranjivim sastojcima. Kako su vrlo kalorični, odličan su izvor energije, a nutricionisti njihovo konzumiranje preporučuju na dnevnoj bazi. Kako bi lakše odredila svoju dnevnu porciju, dovoljno je da ih staviš u ruku, jer idealna mjera oraščića je upravo koliko ih stane u šaku.


Zato u torbu, osim bilježnica i knjiga spakiraj i paketić indijskih oraščića, kikirikija, oraha, lješnjaka ili badema. Upravo ovi zadnji mogu ti poslužiti kao odličan izvor magnezija, vitamina B i minerala, koji podržavaju obavljanje funkcija mozga, stoga su uvijek visoko na popisu namirnica koje poboljšavaju koncentraciju.

Voće

Sezonsko voće uvijek je odličan izbor kada se želimo zdravije hraniti. Zato u školu sa sobom ponesi jabuku ili bananu, koje će ti brzo pružiti osjećaj sitosti te pozitivno utjecati na živčani sustav. Osim ovog dvojica, prave junakinje su borovnice, koje povoljno utječu na moždane funkcije te stimuliraju dugoročno pamćenje. Dolaze i u sušenom obliku te ih je tako stvarno lako uvijek imati na dohvat ruke.


Tamna čokolada

Za sve čokoljupce imamo dobe vijesti! Čokolada je namirnica koja  snažno utječe na jačanje koncentracije, jer sadrži minerale kao što su magnezij i željezo, koji pomažu pri prijenosu kisika do mozga.


Također, kakao je odgovoran za visoke doze flavonoida, snažnog antioksidansa koji poboljšava moždanu sposobnost. Da ova poslastica potiče i dobro raspoloženje već sigurno znaš, a najzdravije je odabrati čokoladu koja u sebi sadrži visoki postotak kakaa, a manji udio šećera.

I za kraj, kako školski dan zna proći u velikoj žurbi te nerijetko i stresu, često se dogodi da pri tome zaboraviš na pravilan unos tekućine. To može lako dovesti do iscrpljenosti ili uzrokovati glavobolje, a kako bi sve to skupa izbjegla, obavezno pij dovoljno vode (6-8 čaša dnevno).

Sonja Curi
Foto: Photoxpress.com

užina Hrana zdravo