Slika nije pronađena

Cijeli tjedan si koncentrirana na školu, učenje, testove, zadaće, starce, probleme svoje bff, simpu koja te ne doživljava i sto drugih problema zbog kojih ti je tlak na 1000. Petak je, vrijeme je da odahneš.

Nema smisla da vikend dočekaš nervozna i bolje je što prije riješiti se svog nakupljenog stresa da subotu i nedjelju provedeš smirena i cool. Ovo su načini rješavanja stresa u samo deset minuta.

1. Pojedi čokoladu/sladoled – znamo da si na dijeti i da je ljeto blizu, ali malo slatkog neće ti naškoditi. Poznato je da čokolada/sladoled rješavaju sve probleme.


2. Pogledaj neki smiješan video na YT – smijeh je lijek, a dva tri videa na YouTubeu mogu pomoći da se osjećaš bolje.

3. Bojaj – ako si još u školi ima li bolje opcije od bojanja bojanke pod nekim dosadnim satom. Nećeš ometati nastavu, a razina stresa će se smanjiti.


4. Nalakiraj nokte – prema nekim istraživanjima lakiranje noktiju smanjuje stres. Nismo baš sigurni u to jer se često naživciramo kad pređemo liniju, kad zapnemo svježe nalakiranim noktom za nešto ili kad boja ne ispadne onako kako smo

zamišljale.


5. Pogledaj makeup tutorial
– cure koje savršeno povlače linije tušem za oči ili konturiraju često djeluju smirujuće.


6. Pričaj sa bff – pretres tjedna ili komentiranja svoje simpe sa bff je prava terapija.

7. Slušaj pjesmu – klasik. 10 minuta omiljenih tonova i odmah će ti biti bolje.


8. Mazi mačku/psa
- druženje sa životinjama smanjuje stres. Točka.

9. Diši – znamo da zvuči glupo, ali udahni duboko 20 puta i garantiramo da ćeš se osjećati opuštenije.



Foto: Pinterest

I.I.

Pročitajte još:

True or not? Ovo su noćne more svih mlađih od 20 godina

Strah, nervoza, euforija - reci nam točno koju emociju osjećaš kad se dopkaš sa simpom?

Frendice, dečko, starci - situacije u kojima se živciraš, a ne bi trebala

stres Škola petak 10 minuta