Dostavljač Wolta pao s motora, a korisnička podrška ga pitala je li hrana čitava
S.D.
28.02.2023
Dostava motorom
Foto: Nirat.pix/Shutterstock
Saborska zastupnica nije mogla sakriti svoju zgroženost odgovorom korisničke podrške.
Katarina Peović, saborska zastupnica Radničke fronte sa svojim je pratiteljima na Twitteru podijelila screenshot navodnog razgovora između korisničke službe Wolta i njihovog dostavljača partnera.
Naime, vozač se nakon što je pao s motora, javio korisničkoj služi kako bi ih obavijestio da neće nastaviti radni dan te da netko preuzme njegovu narudžbu. Na što su mu odgovorili s pitanjem „Je li hrana čitava?“.
Wolt uistinu brine za svoje vozače koji dostavljaju po kiši, suncu, snijegu, nakon potresa, bez bolovanja i slobodnih dana! Nakon nesreće vozača koji javlja da je pao s motora Wolt pita "je li hrana čitava"? pic.twitter.com/0KHs1pZktr
Peović nije skrivala svoju zgroženost odgovorom korisničke podrške.
„Wolt uistinu brine za svoje vozače koji dostavljaju po kiši, suncu, snijegu, nakon potresa, bez bolovanja i slobodnih dana! Nakon nesreće vozača koji javlja da je pao s motora Wolt pita je li hrana čitava“, zaključila je zastupnica.
Prije nekoliko tjedana njihovi vozači su se okupili na parkingu zagrebačkog Velesajma gdje su prosvjedovali jer smatraju da su im uskraćena radnička prava, a prosvjedom su htjeli skrenuti pažnju na svoje nezadovoljstvo te započeti pregovore s tvrtkom.
“Prije svega tražimo da izađu pred nas i da počnemo pregovore za sve što se događalo dosad i pogotovo što će biti nakon 1. ožujka kad stupa na snagu zakon o platforskom radu čuje. Želimo da se naš glas čuje i da možemo pregovarati o poboljšanjima uvjeta kako ovaj dio tržišta ne bi doživio kolaps” rekao je Silvio Šimić, iz Inicijativa dostavljača Wolta, za N1.