 
		
		
	 
		Miriši skupo, a plati malo: 7 duplića popularnih brendiranih parfema
			
								N. L.
				15.11.2024
			
								Sol de Janeiro
												Foto: dristi.skincare/Instagram
							
			komentari
		
        
  Galerija
  
    
                    
        
           
           
           
           
          
 
               
               
              Jesi li ikada poželjela osjetiti miris luksuza na svojoj koži, ali ti se od same pomisli na cijenu omiljenog parfema vrti u glavi? Ne brini – pronašle smo rješenje koje će oduševiti i tvoj nos i tvoj novčanik.
Duplići popularnih brendiranih parfema sve su veći hit, a razlika između njih i originala često je jedva primjetna. Bez obzira kakve mirisne note voliš, na policama trgovina možeš pronaći parfemske kopije koje izgledom i mirisom nevjerojatno podsjećaju na poznate luksuzne bočice.
Zašto izdvojiti nekoliko stotina eura kad možeš uživati u gotovo istom mirisu za djelić cijene? Parfemski duplići idealni su za cure koje žele mirisati skupo, a pri tome ostati u okvirima svog budžeta. Pogledaj galeriju duplića koje smo ti pripremile i odaberi svoj favorit. Tko zna, možda upravo tu pronađeš svoj novi zaštitni miris – onaj koji nećeš nositi samo u posebnim prilikama…
Više iz rubrike
 
		
		Parfemi s kojima ćete mirisati nezaboravno: S ovih ćete 9 ostaviti dojam
 
			
			Najpopularniji parfemi Ariane Grande: Top 5 njenih najboljih mirisa
16:04 / 01.09.2023.
 
			
			Arapski parfemi su popularniji nego ikad: 5 parfema arapskog brenda Lattafa koji vas neće razočarati
10:22 / 27.06.2025.

 
         
         
         
         
		 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            