Želiš imati puno pregleda i lajkova na TikToku? Evo zašto nikada ne smiješ koristiti #fyp
N. L.
15.12.2023
FYP
Foto: 13_Phunkod/Shutterstock
Velika zabluda s hashtagovima
Mnogi smatraju da je korištenje #fyp sjajna strategija za povećanje pregleda nekog videa, postizanje viralnosti i slično. Međutim, to uopće nije tako. Sada ću ti objasniti zašto nikada ne bi trebala koristiti #fyp i što bi zapravo trebala raditi.
Na TikToku, „FYP“ označava stranicu „For You Page", gdje vidiš sadržaj ljudi koje ne poznaješ. Postoji poseban dio „Friends“ gdje možeš pogledati videe svojih prijatelja, ali postoji i FYP. Korištenje različitih hashtagova na TikToku može ciljati određenu publiku, to je činjenica, no postoji i mišljenje da korištenjem #fyp ili #foryoupage tvoj video može postati viralan i dobiti puno pregleda.
Kada kreiraš sadržaj na TikToku, imaš ideju o tome tko bi trebao vidjeti taj sadržaj. Ako, primjerice, radiš sadržaj o šminkanju tvoja ciljana skupina su svi ljudi na TikToku koje zanima šminka. Zato nećeš koristiti #fyp nego ćeš nabrajati one hashtagove koji imaju veze s industrijom ljepote. Tvoj cilj je privući ljude da pogledaju cijeli video, možda ga čak ponovno reproduciraju, ostave komentar, angažiraju se s tobom i zaprate te. Stoga je važno ciljati svoj sadržaj prema određenoj publici.
Kada koristiš #fyp, zapravo govoriš TikToku da šalje taj sadržaj svima koji su koristili taj određeni hashtag, ne uzimajući u obzir njihove interese. To može rezultirati time da dobiješ sadržaj u svom feedu koji nije relevantan za tebe, jer si rekla algoritmu da ti šalje sve sadržaje s tim hashtagom.Primjerice, ako koristiš #makeup, dobit ćeš sadržaj o šminci u svom feedu. Time ne samo da privljačis ciljanu skupinu na svoj profil, već i svoj FYP prilagođavaš svojim interesima.
Ako želiš više pregleda, lajkova, komentara i angažmana od tvoje prave publike, korištenje #fyp nije najbolja opcija. Razmisli o tome kada si posljednji put koristila taj hashtag i gledala svoj feed pitajući se zašto je pun takvog sadržaja. To se događa jer si algoritmu rekla da ti šalje taj sadržaj. Koristi hashtagove bliske svojim interesima i tvoj TikTok je postati personalizirana i produktivna platforma!