

Želiš imati puno pregleda i lajkova na TikToku? Evo zašto nikada ne smiješ koristiti #fyp
N. L.
15.12.2023
FYP
Foto: 13_Phunkod/Shutterstock
komentari
Mnogi smatraju da je korištenje #fyp sjajna strategija za povećanje pregleda nekog videa, postizanje viralnosti i slično. Međutim, to uopće nije tako. Sada ću ti objasniti zašto nikada ne bi trebala koristiti #fyp i što bi zapravo trebala raditi.
U trendu


Na TikToku, „FYP“ označava stranicu „For You Page", gdje vidiš sadržaj ljudi koje ne poznaješ. Postoji poseban dio „Friends“ gdje možeš pogledati videe svojih prijatelja, ali postoji i FYP. Korištenje različitih hashtagova na TikToku može ciljati određenu publiku, to je činjenica, no postoji i mišljenje da korištenjem #fyp ili #foryoupage tvoj video može postati viralan i dobiti puno pregleda.
Kada kreiraš sadržaj na TikToku, imaš ideju o tome tko bi trebao vidjeti taj sadržaj. Ako, primjerice, radiš sadržaj o šminkanju tvoja ciljana skupina su svi ljudi na TikToku koje zanima šminka. Zato nećeš koristiti #fyp nego ćeš nabrajati one hashtagove koji imaju veze s industrijom ljepote. Tvoj cilj je privući ljude da pogledaju cijeli video, možda ga čak ponovno reproduciraju, ostave komentar, angažiraju se s tobom i zaprate te. Stoga je važno ciljati svoj sadržaj prema određenoj publici.
Kada koristiš #fyp, zapravo govoriš TikToku da šalje taj sadržaj svima koji su koristili taj određeni hashtag, ne uzimajući u obzir njihove interese. To može rezultirati time da dobiješ sadržaj u svom feedu koji nije relevantan za tebe, jer si rekla algoritmu da ti šalje sve sadržaje s tim hashtagom.Primjerice, ako koristiš #makeup, dobit ćeš sadržaj o šminci u svom feedu. Time ne samo da privljačis ciljanu skupinu na svoj profil, već i svoj FYP prilagođavaš svojim interesima.
Ako želiš više pregleda, lajkova, komentara i angažmana od tvoje prave publike, korištenje #fyp nije najbolja opcija. Razmisli o tome kada si posljednji put koristila taj hashtag i gledala svoj feed pitajući se zašto je pun takvog sadržaja. To se događa jer si algoritmu rekla da ti šalje taj sadržaj. Koristi hashtagove bliske svojim interesima i tvoj TikTok je postati personalizirana i produktivna platforma!

"Ovo je toliko žalosno": Mladi iz Zagreba pokušali odgovoriti na pitanje "Što je porez?"
09:50 / 22.04.2025.

Marija Glavina o kršćanskom brendu odjeće koji je kreirala - ljudi komade skupljaju kao Pokemone
10:33 / 22.04.2025.