Lindsay Lohan učinila popularnim čudno piće koje sada svi isprobavaju - nekima fino, nekima se okreće želudac
M.Tr.
6.12.2022
Lindsay Lohan
Foto: Pepsi/Youtube
U božićnoj reklami za Pepsi pila je „Pilk“. Evo što je to!
Dovoljna je jedna reklama da bi se rodio neki trend. Lindsay Lohan se ove zime vratila na velika vrata filmskom ulogom u božićnoj romantičnoj komediji, a odmah nakon toga gledamo ju i u reklami za Pepsi.
Božićne su reklame stigle, a jedna je posebno zapela za oko. Pepsi je ove godine za blagdansku reklamu angažirao Lindsay Lohan i osmislio pomalo čudan koncept. Izgleda da je to bila dobra ideja jer to je božićna reklama o kojoj se sada najviše priča. Nije osjećajna ili toliko lijepa da ti idu suze na oči dok ju gledaš, već je pomalo neobična. Točnije, neobičan je napitak koji je fokus reklame. Pilk!
Zapravo se ne radi o ničem novom jer je „Pilk“ poznat već godinama u Aziji. Ipak, sada je zahvatio cijeli svijet. Vjerojatno ti ta riječ ništa ne znači, ali to je naziv koje je dobilo piće koje Lindsay Lohan pije u novoj reklami za Pepsi. Pomiješali su Pepsi i mlijeko – i sada to svi isprobavaju.
Zvuči na prvu čudno, ali zapravo i nije toliko loše. Da, nije primamljivo miješati mlijeko i gazirano piće, ali ako možeš prijeći preko toga i probati bez osude, mogla bi se iznenaditi. Jedna je influencerica isto bila skeptična i ne baš oduševljena, a kada je probala, ostala je ugodno iznenađena.
Okus može varirati s obzirom na to koji Pepsi koristiš, ali i koje staviš omjere. Hrpetina je ljudi već isprobala, i koliko god kombinacija bila neobična, na kraju se većina iznenadila jer je očekivala da će biti puno lošije.