Christmas With You

Kraj je studenog, ako sada ne krenemo gledati božićne filme, bit ćemo u zaostatku. Kao veliki fanovi Božića, to si ne smijemo dopustiti. Čak i kada sve upućuje na to da bi film mogao biti loš – pogledat ćemo ga.

Ne vjerujemo recenzijama „profesionalaca“. Čini nam se kao da oni imaju malo drugačija i veća očekivanja od prosječnog gledatelja. Kada odlučimo gledati neki romantični božićni film, ne očekujemo da će top biti film koji će nam promijeniti život i koji ćemo pamtiti zauvijek. To su filmovi koji će nas na sat i pol zabaviti i ubaciti u božićni mood. Sada je na Netflix došao jedan božićni sladunjavi novitet „Christmas With You“.

Gledanje božićnih filmova može početi Božićni filmski maraton može početi: Donosimo listu najnovijih božićnih filmova 2022. koje jedva čekamo

Po recenzijama, ne isplati se pogledati, ali to nas nije zaustavilo. Je li stvarno toliko loš da je dobar? Evo o čemu se radi i kako nas se dojmio.

Ako tražiš slatki božićni film i pogledala si već sve moguće koji postoje, pogledaj i ovaj. Nije film o kojem ćeš pričati mjesecima kasnije, ali je film koji će te zabaviti. Nekada je to sve što nam treba. Radi se o latino pjevačici Angelini koja polako prestaje biti aktualna i baš u vrijeme prije Božića ima priliku napisati božićnu pjesmu koja će ju vratiti u centar pažnje. Ona nema inspiracije i jednostavno joj ne ide pa odlučuje uzeti pauzu i iznenadno posjetiti jednog svog velikog fana. Slučajnost, slučajnost, tata od cure koja je veliki fan voli svirati i pisati pjesme! On i Angelina kliknu, počnu pisati pjesmu i zbližavati se. Sve dok se ne pojavi njen dečko koji ju odvuče natrag u grad.

Nećemo ti otkriti rasplet situacije i hoće li Angelina uspjeti s novom pjesmom oduševiti publiku te hoće li na kraju odabrati karijeru ili ljubav. U glavnim su ulogama Aimee Garcia i Freddi Prinze Jr., super simpatični glumci koji su samo još jedan plus zašto nam se svidio ovaj film. Je li toliko loš kako govore recenzije? Nije. Samo nemoj imati prevelika očekivanja. Upali lampice, pokrij se dekicom i uživaj.

Netflix Ubaci se u božićni duh: 15 romantičnih božićnih filmova baš za cure

Božić 2022 Božićni Film Netflix Christmas With You pogledati ili ne što gledati Novi film