Društvene mreže danas su postale naš produžetak – sve što objavimo govori nešto o nama. Fotografije, opisi, komentari, citati… sve to netko gleda, čita i iz toga (svjesno ili nesvjesno) stvara sliku o nama.
Kad je riječ o ljubavi, posebno na početku, slika koju netko stvara preko društvenih mreža zna jako utjecati na dojam koji ostavljamo. Muškarci često kažu da im se određeni tipovi objava ne sviđaju jer im šalju pogrešne signale – o karakteru, zrelosti ili vrijednostima osobe. Naravno, svatko ima pravo izražavati se kako želi, ali vrijedi se zapitat – šaljem li ja poruku kakvu stvarno želim? Jer ono što objavljujemo često govori više nego što mislimo. Ponekad sitnice koje smatramo bezazlenima mogu ostaviti dojam koji nas ne predstavlja u pravom svjetlu.
1. Previše negativnosti
Naravno da nitko nije uvijek sretan i nasmijan. Ali kad se većina objava svodi na ljutnju, prigovore i ogorčenost – to zna ostaviti loš dojam. Ljudi ipak više vole laganu, pozitivnu energiju, pogotovo kad nekoga tek upoznaju.
2. Pasivno-agresivne objave
Rečenice poput "Neki bi se mogli naučiti poštovanju" možda jesu opravdane, ali često zvuče kao prikrivena poruka nekome. Takve "prozivke" znaju ostaviti dojam nezrelosti. Umjesto toga, otvoren i iskren razgovor puno je dojmljiviji.
3. Stalno isticanje tijela
Ako su fotke uglavnom fokusirane na tijelo, to zna ostaviti dojam da je pažnja važnija od prave povezanosti. Nema ništa loše u tome da se osjećamo lijepo, ali kad to postane glavna tema – može djelovati plitko. Mnogi tada pomisle da je izgled jedino čime se djevojka može pohvaliti.
4. Ismijavanje muškaraca
Šale tipa "Svi su isti" možda dolaze iz frustracije ili zafrkancije, ali često zvuče grubo. Nitko ne želi osjećaj da je kriv već unaprijed, samo zato što je muško. Malo humora je super – ali bez generaliziranja.
5. Javno iznošenje privatnih problema
Kad se osobne svađe ili nesuglasice objavljuju online, to zna ostaviti dojam da u životu nema puno mira. Muškarci često kažu da ih to odbije – jer traže stabilnost, a ne dramu.
6. Neiskrene objave radi lajkova
Ako ono što se dijeli ne odražava stvarnu osobnost, to se prije ili kasnije osjeti. Autentičnost se cijeni – ljudi primijete kad je nešto "fejk". Iskrenost, bez glume i bez filtera, dugoročno puno više privlači.
7. Stalno spominjanje bivših
Bilo kroz priče, citate ili suptilne komentare – ako bivši stalno "iskače", stječe se dojam da prošlost još traje. I to često tjera druge muškarce da se povuku – jer nitko ne želi biti u sjeni nečeg što još nije završilo.
8. Bezlični citati
Lijepo je podijeliti neki duboki citat o ljubavi, boli ili životu. Ali ako ih ima previše, a bez ikakvog osobnog značaja – to izgleda kao skrivanje iza tuđih riječi. I ljudi budu zbunjeni – tko ste vi zapravo?
9. Naglašavanje luksuza i standarda
Ako objave stalno uključuju skupe večere, putovanja ili bilo koji oblik luksuza– lako se stekne dojam da je status važniji od karaktera. Mnogi tada zaključe da neće biti primijećeni zbog onog tko jesu, nego zbog onog što imaju.
10. Uloga žrtve u svakoj objavi
Objave poput "Uvijek ja dajem, a ništa ne dobijem" izazivaju sažaljenje – ali rijetko privlačnost. Većina muškaraca traži ravnopravnu partnericu, a ne nekoga tko traži da ih se stalno tetoši.