

Niste zadovoljni kvalitetom studentskog obroka? Iz SC-a su objasnili što treba učiniti u tom slučaju
M. P.
1.12.2023
Obrok u studentskom restoranu
Foto: P.S.
komentari
Menze su često glavna tema u studentskim grupama, a najčešće se komentira kvaliteta prehrane. Naravno, kvalitetna i raznovrsna prehrana je ključ zadovoljstva i pozitivne reakcije, ali nije rijetkost da se u studentskom tanjuru pronađe određena vrsta nametnika ili predmeta kojem svakako nije mjesto na tanjuru.
U trendu


Zbog prethodnih, ali i budućih takvih situacija, Studentski centar u Zagrebu je obavijestio studente što trebaju učiniti ukoliko nisu zadovoljni kvalitetom studentskog obroka. Objasnili su da je prigovor studenta odmah na licu mjesta vjerodostojan i da takvu žalbu nitko ne može dovesti u pitanje.
Pozvali su sve studente da zajedničkim snagama riješe izazove s kojima se susreću i da pravodobno reagiraju na potencijalno nezadovoljstvo. Ukoliko imate primjedbu, javite se odmah odgovornoj osobi restorana i pošaljite e-mail na adresu prehrana@sczg.hr.
Naglasili su da je važno sačuvati račun konzumacije, kako bi djelatnici SC-a mogli odrediti točnu lokaciju i vrijeme konzumacije, kao i specifikaciju artikla.
Više iz rubrike

Aplikacija za plaćanje više nije u funkciji, studenti opet nasamareni: SC se ograđuje

Nisi se naspavala otkako je ljeto počelo? Uz ova 4 savjete lakše ćeš zaspati tijekom vrućih ljetnih noći
10:56 / 12.07.2024.

Sveučilišni događaj kojem se svi vesele – otvorena Kampusijada pod sloganom "Od studenata za studente"
12:25 / 16.05.2024.

Što je bilo prvo: kokoš ili jaje? Znanstvenici objasnili što bi mogao biti konačan odgovor na nerješivu zagonetku
15:52 / 29.02.2024.