Mobiteli, Internet i ostala tehnologija koju svakodnevno koristimo postali su svojevrsne ekstenzije svojih korisnika. Drugim riječima, na mobitelima pohranjujemo informacije, popise za dućan, brojeve telefona, fotografije i video-isječke, skripte, a do bilo koje informacije možemo doći u samo nekoliko klikova. Od mnoštva aplikacija koje svakodnevno koristimo, zagrebačkim studentima je odsad na raspolaganju još jednu koja će im zbilja dobro doći – virtualno čekanje u redu.
Naime, na službenim stranicama Studentskog centra Sveučilišta u Zagrebu osvanula je obavijest kako od danas, 03. siječnja 2022. godine, u sklopu procesa digitalne transformacije poslovanja, SC uvodi novu besplatnu uslugu za sve studente koji su ujedno i članovi Student servisa, ali i ostale poslovne partnere.
Nema više bespotrebnog gubitka dragocjenog vremena
Studentski centar u Zagrebu uvodi uslugu online e-redomata putem mobilne aplikacije Q-LINE, a razlog uvođenja nove usluge je, kako kažu, bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezano uz COVID-19, ali "prvenstveno racionalno korištenje vremena koje naši studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje su mogli iskoristiti na bolji način."
Kako pojašnjavaju, putem Q-LINE-a studenti i ostali korisnici uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu. Tako ova aplikacija omogućuje korisnicima uvid u stvarno stanje redova čekanja, točnije, broj osoba ispred njih i očekivano vrijeme čekanja.
"Mobilna aplikacija Q-LINE putem poruke koja dolazi na mobitel korisnika, obavještava korisnika koliko je preostalo ljudi u redu čekanja ispred njega, te kada je isti korisnik prozvan na red da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu", pojašnjavaju u obavijesti.
Ako studenti nemaju skinutu aplikaciju, u funkciji je i fizički redomat. Q-LINE aplikacija može se instalirati putem ovog linka ili direktnim skeniranjem QR koda s fizičkog listića redomata, a koji se nalazi u predvorju restorana na adresi Savka 25.
Korisnici fizičkog ili virtualnog redomata imaju mogućnost praćenja stanja reda i putem TV ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25 te još jednog ekrana koji je smješten u šalter dvorani Student servisa.