Sve se više priča o novoj aplikaciji: Konkurirat će Twitteru, a prijaviti se možete i podacima za Instagram
M. P.
23.05.2023
Nova Instagramova aplikacija
Foto: Canva
Bazirana na tekstualnoj komunikaciji.
Konkurentne mreže pokušavaju iskoristiti „krizna“ vremena Twittera koja su zadesila popularnu platformu nakon Muskova preuzimanja. Ostale društvene mreže neprestano rade na novim značajkama, a sve to u cilju uzimanja dio korisnika Twitteru.
Instagram ima rješenje za one kojima se sviđa Twitterov koncept, razmišljaju o novoj vrsti platforme koja će biti bazirana na tekstualnoj komunikaciji. Lia Haberman, stručnjakinja za društvene mreže, saznala je kako bi taj konkurent mogao izgledati.
Based on a (somewhat blurry) example I got, Meta's new app looks a lot like Twitter.
So, could this take over all the Twitter screenshots we've been seeing on the Feed lately? Maybe.
It’s impossible to predict how audiences will respond but this could be an alternative. pic.twitter.com/xgQa1kUjCl
Naime, Lia je pronašla materijale iz promotivnih marketinških materijala nove platforme. U materijalima se spominje Instagramova nova tekstualna aplikacija za konverzaciju koja će omogućavati tekstualni zapis do 500 znakova. Uz zapis se može priložiti fotografija, videozapis i linkovi.
Dobra vijest za sve korisnike jest ta da će se u aplikaciju moći prijaviti s postojećim podacima za Instagram i uvesti sve svoje podatke (pratitelje i osobe koje one prate). Posebnost novog koncepta je što korisnici ne moraju početi „od nule“, već sa svojim postojećim podacima, stoji na zimo.dnevnik.hr.