Mediji svakodnevno zaokupljuju našu pažnju (pre)velik broj sati, a koliko smo zapravo o njima educirani?
M. P.
26.04.2023
U projekt su uključeni brojne škole, vrtići, fakulteti, kina, knjižnice
Foto: medijskapismenost.hr/Facebook
Ne propusti ovogodišnje, šesto izdanje Dana medijske pismenosti!
Agencija za elektroničke medije i Ured UNIICEF-a za Hrvatsku organiziraju šesto izdanje Dana medijske pismenosti koji su se počeli održavati u ponedjeljak, a trajat će do 30. travnja. Brojne aktivnosti odvijat će se tijekom ovog i sljedećeg tjedna, a predstavljaju jedinstvenu priliku za medijsko obrazovanje.
U suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, organiziran je niz predavanja i radionica koje će biti poučne za sve prisutne. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima.
Glavna komunikacijska platforma ovog događaja je portal medijskapismenost.hr. na kojem su dostupna 33 obrazovna materijala i 30 videolekcija. U projekt su uključeni brojne škole, vrtići, fakulteti, kina, knjižnice i brojni drugi. Slogan Dana medijske pismenosti je „U ravnoteži – online i offline“, a fokus je i na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, kao i na problemu dezinformacija.
U ovaj projekt uključeni su brojni gradovi, općine i sela diljem Hrvatske, a sve u cilju osvještavanja javnosti o važnosti medijske pismenosti. Raspored svih aktivnosti možete vidjeti ovdje, na fakultetima i drugim ustanovama organizirani su događaji uživo, a u slučaju da niste u mogućnosti prisustvovati – tu su i aktivnosti koje će se odvijati online.