Kada kreneš hrskati, ne možeš stati!

Generacija je to rođenih između 1995. i 2012. Dakle, uskoro tinejdžeri, studenti i mladi koji kreću u avanturu zvanu – prvi posao. Cure i dečki su to koje najčešće viđamo s mobitelom u rukama i slušalicama u ušima. Ne čudi, ipak je to generacija mladih kojima je Internet dio života otkad znaju za sebe. U šali se zna reći da su se zoomeri prije naučili koristiti mišem nego žlicom, a po smartphoneima su skrolali i prije nego su izgubili mliječne zube.

Digitalna generacija

Ipak je to prva generacija digitalizacije. Istraživanja govore kako bi gotovo 65 % zoomera radije iz kuće izašlo bez novčanika nego mobitela. Oni ne gledaju TV i klasične medije, ali prate kreatore sadržaja i influencere. Tehnologiju najviše koriste za komunikaciju, učenje, zabavu i shopping. Ne podnose licemjerje i nepoštenje. Traže i vole autentičnost, jednakost, poštivanje različitosti i jako su društveno kritični.

Zbog stavova koje promiču, vjeruje se da će pokositi tržište rada, donijeti novu energiju. Skloniji su druženjima online više nego onima u četiri oka.

Hrskavi snack poželjan u svako doba dana

Vole glazbenike koji miješaju žanrove

Vole originalni pristup stvarima i pomicanje granica, a to traže i u glazbi. Vole glazbenike koji miješaju žanrove, poput Billie Eilish ili Dua Lipe. Njima je glazba puno više od zvukova koji dolaze iz slušalica – vole znati sve o glazbeniku, njegovu životu, promišljanjima, odlukama.

Iako ne vole da im se nameću stara mišljenja i pravila, nekih se starih načela i dalje drže. A to su dobri stari filmovi. Zašto? Baš zato što su dobri, rekli bismo. Klasici i dio opće kulture. Statistika kaže da je generacija Z kao najdraže filmove odabrala Titanik, Ratove zvijezda, Gospodara prstenova, Forresta Gumpa, Harry Pottera. Unatoč Netflixu i bezbroju streaming platformi i kanala, zanimljivo je da gotovo 40% zoomera redovito kupuje ulaznice i ide u kino.

Uvijek i svugdje! I uz najdraži Titanik!

Najfiniji snackovi svuda i uvijek

Kada je hrana u pitanju, ne pristaju na kompromise. Njihovi učitelji kuhanja nisu stariji, iskusni poznavatelji hrane nego društvene mreže. Vole wok, jaja na sto načina i sa sto začina, rižu, salate, grickalice i snackove! Vole grickati i vole da su im snackovi uvijek prvi ruci. Maleni i praktični. Upravo takav snack je i onaj o kojem ne možemo prestati razmišljati – Tortica Kraš. Hrskavi vafel preliven tamnom čokoladom s punjenjem od čokoladne kreme, jedan je od najpoznatijih Kraševih brendova. Iako je namijenjena mladima, u njezinom društvu i okusu uživaju svi i svugdje. Pogotovo oni koji žive brzim ritmom i u hodu konzumiraju slatke zalogaje.

A takva je generacija Z. Moderna, užurbana i nestrpljiva. Sve se mora sad i odmah. Pa i pojesti snack koji se izvuče iz džepa ili ruksaka. Iako neće odbiti ni originalnu čokoladnu Torticu, a ni Torticu Crunchy, novi okus – Tortica Lino Lada, s najdražim namazom iz djetinjstva, jednostavno ih je osvojila na prvu.

"Dvije su mi malo", "Ajme, ovo je top", "Kakvo savršenstvo", samo su neki od komentara zoomera koji su probali novi okus.

 

Zoomeri ne pristaju na kompromise kada su snackovi u pitanju

Tortica Lino Lada savršeno spaja hrskave vafle s punjenjem Lino Lade Duo. Onog crno-bijelog svijeta; najfinijeg spoja lješnjaka, mlijeka i kakaa. Kada zagrizete Torticu Lino Lada točno ćete osjetiti kako se hrskavi vafli isprepliću s kremastim punjenjem dvostrukog užitka, stvarajući tako finu i hrskavo glasnu harmoniju okusa i tekstura.

Koji je tvoj tip Tortice?

Ukupno glasova:

Generacija Z pronašla je svoj novi najdraži snack. Kada krenu hrskati, ne mogu stati! A imaju i dosta zajedničkog. Jednako su praktični i prilagodljivi modernom načinu životu. Tortica Lino Lada savršeno sjedne u svakodnevnu rutinu zoomera i uvijek je pri ruci – na sportu, u školi, fakultetu, poslu. Savršena za trenutke opuštanja. Je li ti već u ruci?


Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom KRAŠ po najvišim profesionalnim standardima.

kraš Tortica generacija z zoomeri snack Lino Lada

Još vijesti