Stižu božićne reklame zbog kojih nam je toplo oko srca, a McDonald's je baš objavio jednu takvu
B.V.
11.11.2022
Slika nije pronađena
Foto: Teen385
Reklama je to koja nas podsjeća na prave vrijednosti Božića.
Reklama koja traje minutu, dobar je podsjetnik kako poanta Božića nije u sjaju, blještavilu ili skupim poklonima. Bit Božića su obitelj i zajedništvo, odnosno ti mali trenuci sreće koje provedemo sa svojim najbližima.
Dok se u pozadini reklame vrti pjesma Becky Hill „Only You“, vidimo dječaka Alfieja, koji kroz prozor svog doma, gleda mamu i njezinu djevojčicu koje provode vrijeme skupa.
Majka mu u tom trenutku predlaže da krene sastavljati svoj božićni popis želja, a on se odmah baca posao. Dječakova lista božićnih želja samo raste, dok je pak njegova majka zabrinuta kako će obaviti sve ono što se nalazi na popisu zadataka i obveza koje mora napraviti prije blagdana.
Alfiejev kilometarski popis želja proširio se cijelom kućom, a ta nas scena simbolično upozorava na grešku koju radimo tijekom blagdana, a to je da se previše fokusiramo na materijalne stvari.
Nakon što je gotov sa sastavljenjem liste želja, Alfie i njegovi roditelji odlaze poslati to pismo Djedu Božićnjaku. No odjednom snažno zapuše i vjetar odnese Alfiejevu listu.
Dječak je toliko razočaran pa ga mama i tata, kako bi ga utješili, vode u McDonald’s, gdje lijepo provode zajedničko vrijeme. Nakon izlaska iz restorana, roditelji ga pitaju što je bilo na njegovoj listi želja, a dječak izvadi posljednji crtež koji mu je ostao: to je slika njega i njegove obitelji na okupu.
Doba božićnih reklama polako je krenulo. Uvijek nam dođe milo i toplo oko srca, kad vidimo tako nešto s dobrom poučnom porukom. Protekom godina, božićne reklame pretvorile su se u puno više od pukog predstavljanja brenda ili proizvoda. Postale su prava mala remek dijela koja su postala nezaobilazni dio blagdana.