Influencerica otkrila zabrinjavajuće stvari koje su brendovi tražili od nje
M.Tr.
22.02.2024
Sophie
Foto: soph/Instagram
Sigurno ima i influencera koji pristaju na ovo.
Hoćeš li nekom influenceru vjerovati ili ne? S ovim trebaš biti oprezna i ne slušati savjete i kupovati stvari koje preporučuju baš samo tako. Nekada stvarno bude super preporuka, ali nekada je u pitanju samo sponzorstvo i gledanje na zaradu.
Već smo pisali o nekim znakovima koji ti mogu reći trebaš li nekom influenceru vjerovati ili ne. Neki će davati dobre savjete, a drugi će samo gledati kako više zaraditi, pa čak i ako to znači laganje svojih pratitelja. Kako svugdje ima dobrih i loših ljudi tako ima i u ovom zanimanju. Zato je bitno ne nasjedati samo tako na sve što čuješ i vidiš na društvenim mrežama. Sada ćeš pogotovo postati skeptična kada čuješ kakve sve ludosti i grozne stvari brendovi traže od influencera s kojima žele surađivati. Britanska beauty YouTuberica Sophie je u jednom videu pobrojala neke od groznih stvari koje su tražili od nje i na koje nema šanse da bi ona pristala.
Jedan od brendova je tražio da za vrijeme perioda kad surađuje s njima, a bilo je to nekih cca godinu dana, nije smjela dobiti ni izgubiti na kilaži, nije smjela mijenjati boju kose, staviti tetovažu, nikako promijeniti svoj fizički izgled.
Jedan je brend htio staviti i dodatak u ugovor da joj neće platiti baš ništa dok (i ako) njen video ne dođe do određenog broja pregleda.
Neki su htjeli i što više sakriti da se radi o sponzorstvu – još nešto što pomalo izgleda kao varanje pratitelja. Htjeli su da informacija o tome da je sponzorstvo bude što manja i manje uočljiva.
Neki su htjeli da reklamira njihov proizvod iako ga nikada nije ni probala – i da naravno kaže o njemu sve najbolje.
Bilo je i brendova kojima su smetali njeni izrazi lica, nešto što je dio nje i tražili da ih izbaci iz videa u kojem priča o njihovom proizvodu.
Na društvenim mrežama možeš pronaći još hrpu takvih primjera. Iako ove cure kažu da one na ništa od tih ludosti nisu pristale, sigurno ima ljudi koji jesu. Zato ponavljamo još jednom – oprezno biraj kome ćeš vjerovati.