Baby Lasagna ludilo zahvatilo je ne samo Hrvatsku, već i Europu. Organiziraju se zajednička gledanja, dogovaraju modne kombinacije, u modi su bakini tabletići, sve se pomno prati i u rutmu pleše Rim Tim Tagi Dim.
Kontaktirali smo Taminu Širolu, ogranizatoricu jednog takvog događaja na zagrebačkome Velesajmu i pitali kako je iz njezine perspektive izgledala organizacija. Okupljanje s prijateljima koji dijele simpatije prema Eurosongu bio je pun pogodak jer su već sljedeće jutro nakon prvog polufinala imali istu čekanja s više od stotinu ljudi!
Koje su najveće prednosti ovakvog praćenja Eurosonga?
To vam je isto kao i kod gledanja utakmica, kada se skupi više ljudi stvara se ta energija zajedništva, dijeljenje iskustva s drugima, rasprave o nastupima, sceni, pjesmi i razmjenu mišljenja i stavova. Iz svega toga izrasla su nova prijateljstva, ljubavi, ali i suradnje s našim partnerima na organizaciji zadnje dvije godine.
Kako ste se uopće odlučili za takav događaj?
Ideja gledanja Eurosonga krenula je prije par godina kada smo kolega i ja tražili opciju da se negdje skupimo sa našim prijateljima koji prate Eurosong. Imamo super direktora kojem je ideja da stavimo dva platna na terasu bila zanimljiva, a nama je bilo super što smo se mogli skupiti u malo većem broju. Atmosfera koja se stvorila tada bila je dovoljan poticaj da nastavimo širiti krug eurovizijskih fanova koji od tada dolaze kod nas pratiti, komentirati, plesati i družiti se tokom cijelog Eurovizijskog tjedna. Osim polufinala i finala, uvijek petkom imamo eurovizijski kviz i nakon toga eurovizijske karaoke.
Koji su bili najveći izazovi?
Naš core business je zabavna industrija drugačijeg tipa pa kada dođe vrijeme organizacije praćenja Eurosonga svi izlazimo iz comfort zone i naučimo jako puno. Svake godine vodimo bitku sa vremenskom prognozom. Svibanj je baš nepredvidljiv. Ove godine nismo htjeli riskirati i unajmili smo šator preko cijele terase da nas ništa ne može iznenaditi.
Jeste li očekivali ovakav odaziv?
Moram priznati da jesmo, atmosfera Eurosong tjedna u Amazingi je jednostavno ispunjena pozitivom, ljubavi i zajedništvom uz stvarno top organizaciju i jasno je da svake godine sve više ljudi želi biti dio događaja. Ove godine je meow ludnica od Dore, imamo karizmatičnog i kreativnog predstavnika Baby Lasagnu i ne sjećam se da je netko imao takvu “vojsku” obožavatelja.
Plaća li se ulaznica te što sve ona podrazumijeva uz sam upad?
Ulaznice ne naplaćujemo, naplaćujemo rezervaciju sjedećeg mjesta u što je uključeno piće dobrodošlice - čin-čin tonic.
Planirate li nešto mijenjati za subotu u odnosu na polufinale?
Imamo spremna iznenađenja neovisno o plasmanu Hrvatske, zaraženi smo meow meow groznicom i za nas je Baby Lasagna već pobjednik.