0

Iako nas uče da smo svi posebni te da je ljepota u različitosti, čini se da modna industrija ne misli tako. Sudeći po najpopularnijim modelima, postoji formula ljepote.

Portal Canva analizirao je lica modela koji reklamiraju najpoznatije brandove i došli su do šokantnih zaključaka; osim što se radi isključivo bjelkinjama, karakteriziraju ih bademaste oči, pravilan nos i punije usne. Znači li to da nitko s tanjim usnama ili većim razmakom među očima nije lijep?

Kada promotrite ovu fotku, uočit ćete da svi modeli nevjerojatno nalikuju: 'Svi brandovi žele ostaviti mladenački, svježi i privlačni dojam' objašnjavaju sudionici ovog projekta.



Šalje li se ovime poruka da različitost zapravo nije lijepa? Želi li se ljude uvjeriti da je samo jedan tip lica/kože/kose privlačan? Što vi mislite?

Foto/Izvor: designschool.canva.com
I.N.


Pročitajte još:

Kako je izgledala 'idealna žena' 1938. godine?

Ljepota u časopisima nije stvarna: evo kako izgledaju fotke prije retuširanja

'Ljepota je u različitosti' – proputovala 37 zemalja kako bi snimila 'Atlas ljepote'

ModeliRazličitostiLjepota

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.991
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!