Slika nije pronađena

U okviru sveučilišta provode se razna zanimljiva istraživanja, a ovo je jedno od njih. Ovi su studenti išli su se baviti jednom od najaktualnijih tema desetljeća – Kardashianima.

U Ekonomskoj školi u Londonu provelo se jedno zanimljivo istraživanje koje je donijelo i zanimljive rezultate. Showovi kakav je u prvom redu i Keeping Up With the Kardashians, koji prikazuju svijet bogatih i slavnih, glamur, luksuz i nevjerojatno bogatstvo potiču u ljudima antisocijalne i materijalističke osjećaje. Svega 60 sekundi je dovoljno da gledate ovaj reality i da vas to učini lošijom osobom na način da smanji vašu empatiju prema siromašnima.


Kako su došli do tih rezultata? Proveli su istraživanje na 487 ljudi i podijelili ih u dvije grupe. Jednoj su grupi prikazivali reklame za luksuzne proizvode i fotke bogatih celebrityja, a drugoj su grupi prikazivali neke obične fotke, primjerice one javnog prijevoza i svakodnevnih situacija. Rezultati su pokazali da je čak i tako mala količina izloženosti jakom materijalizmu ima negativan utjecaj na ispitanike. Pokazali su da zabrinjavajuće stavove, od kojih je jedan od glavnih manjak simpatije prema ljudima koji su siromašniji.


Ispitivali su ih i koliko često u svojoj svakodnevici gledaju 'materijalističke' programe, poput Kardashiana. Oni koji na redovitoj bazi gledaju Kardashiane i slične emisije imali su posebno jake materijalističke stavove, bili su sebičniji, manje društveni i nisu imali simpatija prema siromašnijima.


Foto: Imdb/ Giphy

M.T.

Pogledajte još:

Odgovor na ovo pitanje bi sve cure trebale znati: Smiješ li bacati iskorištene tampone u WC školjku?

Predmet koji djevojke koriste svaki dan je prljaviji i ima više bakterija čak i od WC školjke!

UPOZORENJE! Ako nosite ovu popularnu vrstu make-up proizvoda postoji ogroman higijenski rizik

Istraživanje loše osobe osobnost materijalisti Keeping Up With The Kardashians

Još vijesti