Društvene igre su zabavan način za začiniti druženje. Ako nemaš više ideja kako se zabaviti s ekipom, okupite se, izvadite društvene igre i neka igre počnu!
Odlična stvar kod ovakvih igara je to što ne mora ispaštati gotovo ništa što se obično događa na druženjima. Prije nego započnete igrati možete odvojiti vrijeme za normalan razgovor (u slučaju da se nakon igranja netko naljuti i ne želi razgovarati) i nastaviti čavrljati tijekom igre. Tijekom igre možete piti, jesti, slušati muziku… Za ostale aktivnosti uvijek možete napraviti kratku pauzu, iako su neke igre toliko zarazne da ćete preskakati i pauze između rundi.
Druženja uz društvene igre uvijek su dobra ideja, a pogotovo tijekom zimskih mjeseci. Evo nekoliko igara koje možeš isprobati s ekipom.
Alias
Alias je već postao klasik, ali nikako da dosadi. Za Alias je potreban paran broj igrača. Igrači podijeljeni u parove objašnjavaju jedno drugom zadane pojmove bez da koriste korijen te riječi i uz vremensko ograničenje.
Par koji skupi više pogođenih riječi pobjeđuje. Uz ovu ćete se igru dobro nasmijati, pošteno iznervirati i odlično se zabaviti.
Catan
Catan ima podužu listu pravila, no ukratko je to strateška igra za maksimalno 6 igrača. Catan je novootkrivena zemlja na kojoj igrači postavljaju svoje prve nastambe na poljima s kojih će tijekom igre crpiti resurse potrebne za daljnje širenje.
Cilj je sagraditi što više cesta, sela i gradova i prvi skupiti 10 ili više bodova potrebnih za pobjedu. Ako ti i tvoje društvo volite strateške igre, u ovu ćete se zasigurno zaljubiti.
Cluedo
Prateći tragove i koristeći metodu eliminacije igrači trebaju otkriti tko je ubio g. Crnića, u kojem dijelu vile i kojim oružjem.
Kao pravi detektivi, igrači dobijaju detektivske blokove i trebaju stati na kraj misteriju. Prvi koji otkrije traženu kombinaciju pobjednik je. Jesmo li otkrili dovoljno tragova?
Dixit
Dixit je vrlo kreativna i apstraktna igra. U svakom je krugu jedan igrač pripovjedač koji odabire jednu od šest karata u ruci i o njoj smišlja asocijaciju, rečenicu ili kratku priču. Ostali igrači na temelju onoga što je pripovjedač rekao odabiru kartu u svojoj ruci koja najbolje odgovara opisu i daju odabranu kartu pripovjedaču.
Karte se promiješaju i okrenu nakon čega igrači glasaju za kartu za koju misle da je pripovjedačeva. Bodovi se dijele shodno glasovima i ide se u sljedeći krug.
Azul
U Azulu, igrači naizmjence skupljaju obojene pločice sa sredine stola i dodaju ih na svoju igraču ploču. Kasnije u krugu, igrači osvajaju bodove na temelju toga kako su postavili svoje pločice da ukrase svoju ploču.
Dodatni bodovi se dodjeljuju za određene uzorke i za dovršavanje redaka, stupaca i skupova boja. Pločice koje odabere igrač, a koje se ne mogu koristiti na njegovoj ploči, donose negativne bodove. Pobjeđuje igrač s najviše bodova na kraju igre.