Gubljenje kilograma plesom odličan je spoj ugodnog i korisnog jer tokom plesa radi velik broj mišića na cijelom tijelu koji uz napor sagorijevaju masnoće. Ne kaže se bez razloga kako plesači imaju najljepše oblikovana tijela.

Osim što možete sagorjeti masnoće, plesom možete učvrstiti mišiće, a dobro je i za kardiovaskularni sustav jer jača srce i snižava krvni tlak.

Pravilnim plesom također ćete ojačati zglobove, kukove i ostale kosti tijela. Polusatnim bavljenjem ovom aktivnosti možete sagorjeti od 150 do 400 kalorija (ovisno o stilu i intenzitetu ), a ako se njime počnete redovito baviti, ples se većinu unešenih kalorija pretvoriti u energiju koju koristimo tokom dana.

Različite vrste plesova pomažu pri sagorijevanju masnih stanica na različitim mjestima, različitom brzinom i u tome je njegova prednost – različitom vrstom možete odabrati intenzitet vježbanja, pa tako postoji pet vrsta plesa koji će vam pomoći da smršaviti!


1. Zumba


Zumba je plesna tehnika u kojoj kombinirate dinamične kreacije i elemente latinoameričkih plesova. Ona uključuje načela intervalnog treninga izmjenjivanjem brzih i sporih sekvenci, a na jednosatnom treningu zumbe možete sagorjeti čak 500 do 800 kalorija.

2. Pole dance fitness


Pole dance fitness
ili ples oko šipke senzualan je i zanimljiv ples koji sjedinjuje jogu i ples. Osim što pomaže u sagorijevanju masnih stanica, ovaj ples pomaže ženama da se osjećaju bolje u vlastitom tijelu i podiže njihovo samopouzdanje.

3. Trbušni ples


Ovim plesom mogu se baviti žene svih dobnih skupina, bez obzira na građu tijela i plesno iskustvo. Stil je veoma zanimljiv jer daje potpuno slobodnu i kreativnost, a pomoću njega možete ojačati mišiće trbuha, trupa, zdjelice, kralježnice i vrata. Osim toga, pokretima trbušnog plesa možete ublažiti bolove u leđima te aktivirati mišiće koji se koriste pri porođaju.

4. Yoga dance


Yoga dance pomaže u većoj pokretljivosti kralježnice i potiče krvotok te jača sposobnost koordinacije i koncentracije. Temelji se na terapeutskim joga vježbama i omogućuje pokretanje svih 206 kostiju u tijelu. Jednosatnim yoga danceom možete možete sagorijeti oko 400 kalorija.

5. Jazz dance

Jazz dance moderna je tehnika koja vuče korijene iz klasičnog baleta. Ova vrsta plesa pomaže pri ispravljanju nepravilog držanja tijela, a tijekom jednosatnog treninga može se sagorijeti oko 300 kalorija.


Dakle, nemojte čekati početak tjedna kako biste započeli s nečim novim – pustite svoju najdražu pjesmu, opustite se i zaplešite!


E.P.

Ples mršavljenje zabava