

Studentski zbor traži prijedlog za novi vizualni identitet: Pobjedniku nagrada od 1000 eura!
V.F.
11.12.2023
Dizajniraj novi vizualni identitet i osvoji nagradu
Foto: Canva
komentari
Imamo odličnu vijest za sve kreativce. Naime, Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu raspisuje javni natječaj kojemu je predmet izbor novog idejnog i vizualnog rješenja za identitet Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu koji će se koristiti na različitim platformama i medijima.
U trendu


Natječaj je javan i otvoren za sve fizičke i pravne subjekte. Svaki subjekt može prijaviti najviše dva potpuna rješenja. Svi zainteresirani prijavitelji ne trebaju dokazivati svoj profesionalni status, reputaciju ili iskustvo.
Vodič za izradu identiteta
Naveli su i neke smjernice koje zainteresiranim kreativcima mogu pomoću u izradi vizualnog identiteta.
• Identitet i vrijednosti: identitet treba odražavati identitet i vrijednosti Naručitelja, važno je da vizualno rješenje bude prepoznatljivo, moderno i relevantno za studentsku publiku.
• Prepoznatljivost: vizualni identitet treba biti jedinstven i prepoznatljiv u okviru studentske populacije, pogotovo logotip koji treba biti lako pamtljiv i primjenjiv na različite platforme i medije, uključujući televiziju, radio, digitalne kanale i tiskane materijale.
• Estetika i kreativnost: dizajn treba biti estetski privlačan i kreativan tako da korištenje boja, tipografije i oblika treba biti pažljivo odabrano kako bi se postigao vizualni dojam koji odgovara karakteru Naručitelja.
• Prilagodljivost: identitet treba da bude fleksibilan i prilagodljiv različitim formatima i veličinama, trebao bi izgledati dobro kako na malim ekranima kao što su mobilni telefoni, tako i na velikim površinama poput billboard panoa.
• Originalnost: od prijavitelja se očekuje da predstave originalna rješenja koja se ističu i izdvajaju od drugih organizacija u širem kontekstu, stoga, kopiranje ili plagiranje tuđih radova nije dozvoljeno i može rezultirati diskvalifikacijom.
• Jednostavnost i jasnoća: identitet treba biti jednostavan i jasan u svojoj kompoziciji kako bi bio lako prepoznatljiv i čitljiv pa izražavanje složenih ideja ili koncepta treba izbjeći kako bi se postigla brza i intuitivna vizualna komunikacija.
„Ove smjernice služe kao okvir i vodič za izradu identiteta Naručitelja, ali prijavitelji imaju slobodu da se kreativno izraze i predstave originalne ideje koje su u skladu s ciljevima i vrijednostima Naručitelja“, napomenuli su iz SZ-a.
Potrebna dokumentacija
Svi koji se odluče prijaviti trebaju dostaviti:
• Logotip/odnos znak-logotip
• Odnos prijedloga logotipa/znaka sa postojećim znakom Sveučilišta u Zagrebu
• Primjer adaptacije logotipa za različite sastavnice Sveučilišta u Zagrebu
• Primjeri primjene logotipa i znaka na promotivne materijale (obavezni materijali su: hoodie, majica, kemijska olovka, blok za pisanje, bilježnica, rokovnik, boca za vodu, šalica)
• Primjeri primjene vizualnog identiteta na objavama za društvene mreže (Facebook, Instagram, TikTok)
• Primjeri primjene vizualnog identiteta na internetsku stranicu Naručitelja (primjena na postojeću stranicu ili primjer redizajna)
• Primjeri primjene identiteta na formalne digitalne i tiskane materijale (memorandum, kuverte, posjetnice, potpis u e-pošti, pečat, inventarna naljepnica)
• Potpisanu privolu za obradu osobnih podataka
• Potpisanu izjavu o odricanju prava.
Pobjedniku 1.000 eura!
Rok za prijavu je do ponedjeljka, 15. siječnja 2024. do 12 sati. Radovi se dostavljaju isključivo e-poštom na adresu szzg.natjecaj@gmail.com, s naslovom „Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta SZZG“.
U poruci e-pošte prijavitelj treba navesti, ako je fizički subjekt: svoje ime i prezime, datum rođenja, kontakt broj mobitela, trenutnu razinu obrazovanja koju pohađa i naziv ustanove u kojoj se obrazuje (ako je primjenjivo) ili ako je pravni subjekt: pravno ime subjekta, OIB subjekta, adresa sjedišta, ime i prezime kontakt osobe, e-adresu i broj mobitela kontakt osobe.
Prijavitelj rada koji se odabere kao pobjednički, bit će nagrađen neto iznosom od 1.000 eura.
Više informacija možete saznati klikom na poveznicu.
Više iz rubrike

Aplikacija za plaćanje više nije u funkciji, studenti opet nasamareni: SC se ograđuje

Nisi se naspavala otkako je ljeto počelo? Uz ova 4 savjete lakše ćeš zaspati tijekom vrućih ljetnih noći
10:56 / 12.07.2024.

Sveučilišni događaj kojem se svi vesele – otvorena Kampusijada pod sloganom "Od studenata za studente"
12:25 / 16.05.2024.

Što je bilo prvo: kokoš ili jaje? Znanstvenici objasnili što bi mogao biti konačan odgovor na nerješivu zagonetku
15:52 / 29.02.2024.