Nakon 60 godina Nokia redizajnirala logo: Internet nije oduševljen!
S.D.
28.02.2023
Tvrtka Nokia
Foto: 360b/Shutterstock
Vrijeme za promjene!
Jedan od najvećih proizvođača telekomunikacijske opreme, tvrtka Nokia, nakon 60 godina po prvi put je redizajnirala svoj logo i osvježila izgled svog vizualnog identiteta.
Novi logo sastoji se od pet oblika koji tvore riječ NOKIA, a kultna plava boja starog logotipa izbačena je i zamijenjena za niz boja ovisno o upotrebi.
This is Nokia, but not as the world has seen us before. Our new brand signals who Nokia is today. We’re unleashing the exponential potential of networks and their power to help reshape the way we all live and work. https://t.co/lbKLfaL2OI#NewNokiapic.twitter.com/VAgVo8p6nG
Font je elegantniji, minimalističan i po komentarima mnogim manje čitljiv.
Izvršni direktor, Pekka Lundmark, u intervjuu za Reuters objasnio je ovaj potez činjenicom da se stari vizualni identitet kompanije povezivao uz proizvodnju pametnih telefone, a s obzirom da je Nokia danas tvrtka za poslovnu komunikaciju došla je do potrebe za promjenom istih elemenata.
Dok ova tvrtka i dalje ima za cilj razvijati svoje poslovanje pružatelja usluga, gdje prodaje opremu telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus sada je prodaja opreme drugim tvrtkama.
„Bit će više različitih vrsta slučajeva, ponekad će oni biti naši partneri... ponekad mogu biti naši kupci... a siguran sam da će također biti situacija u kojima će biti konkurencija.“
„Rebranding“ ove tvrtke i njihov novi logo potaknuo je lavinu komentara od strane korisnika raznih društvenih mreža na izražavanje svojih mišljena i izradu kreativnih i duhovitih memeova.
DID YOU KNOW: the new Nokia logo pays tribute to its mobile phone heritage by stylizing the “N” into a trendline graph of Nokia’s market share in phones pic.twitter.com/M2uI3P9iG2