Neke objave posebno živciraju pratitelje

Ljeto je odavno prošlo, a ti si vjerojatno objavio bezbroj slika s mora na Instagramu i Facebooku. Sigurno si na mnogima od njih dobio mnoštvo lajkova od svojih prijatelja i poznanika. Štoviše, uskoro će početi advent pa ćeš vjerojatno otputovati negdje i objaviti fotografije iz nekog drugog europskog grada dok u ruci držiš kuhano vino ili toplu čokoladu. Možda ćeš na zimu i na skijanje, a ako budeš išao, naravno da ćeš to objaviti na društvenim mrežama.

Ipak, istraživanje je pokazalo da većini ljudi slike s odmora na društvenim mrežama idu na živce. Ako preokreneš očima svaki put kad naiđeš na nečiju sliku s odmora na Instagramu, možeš biti siguran da većina tvojih pratitelja ima sličnu reakciju kada vidi tvoje.

Studija, koju je proveo Planetware, ispitala je više od 1000 Amerikanaca o njihovim navikama na društvenim mrežama i reakcijama na postove za odmor na internetu. Od ispitanika u studiji, 49% su bile žene, 49% muškarci i 1% nebinarni. Dob se kretala od 18 do 77 godina, s 14% generacije Z, 53% milenijalaca, 22% generacije X i 10% boom generacije, piše Reader's Digest. S podacima koje su prikupili, Planetware je odredio tri vrste objava na društvenim mrežama koje ljudi najviše preziru.

Golišave slike s odmora

Koketne fotografije, poput fotografije u bikiniju s plaže na Instagramu, mogu se činiti kao da bi privukle pozornost gomile i prikupile pozitivne reakcije, ali 55% sudionika kaže da te slike imaju suprotan učinak.

Odbrojavanja do odmora

Instagram ili Facebook priče sa naljepnicama za odbrojavanje ili postovi s natpisima koji odbrojavaju dane do putovanja pratiteljima nisu ni približno zanimljivi kao osobi koja ih objavljuje, kaže 54% ispitanika. Postoje dva moguća objašnjenja zašto ih ljudi ne vole. Prvi razlog je zato što dio ljudi uopće ne planira ići na odmor, a drugi je zato što ih takve objave čine ljubomornima.

Uspomene s odmora

Dok su fotografije s odmora iz prošlih godina slatke i nostalgične osobi koja ih objavljuje, nikome drugome nisu pretjerano zabavne. Više od polovice ispitanika (53%) kaže da su fotografije s odmora jednako dosadne kao i druge fotografije s odmora, izazivajući iste vrste osjećaja ljubomore.

Učestalost objava također je važna. Prema istraživanju, jedan od pet ispitanika kaže da prestaje pratiti ljude koji objavljuju previše fotografija s odmora, a 49% navodi da će vjerojatno prestati pratiti nekoga ako svakodnevno objavljuje fotografije s odmora.

Izvor: Reader's Digest

 

Još vijesti