Pratiteljima pokazuje proizvode munjevitom brzinom

Kada smo bili djeca, pojam influnecera nije postojao, a društvene mreže nisu imale toliko veliku ulogu u našim životima kao danas. Tada vjerojatno nitko od nas nije ni pomislio da će za nekoliko godina to zanimanje postati toliko popularno. Štoviše, američka istraživanja pokazuju da jedan od četiri tinejdžera u SAD-u želi postati influencer.

Influenceri i kreatori sadržaja mogu zaraditi mnogo novca objavljujući svoje fotografije i videozapise na internetu.

Primjerice, jedna kineska streamerica Zheng Xiang Xiang objavljuje prijenose uživo na platformi Douyin (kineska verzija TikTok-a) u kojima pokazuje razne proizvode u trajanju od samo tri sekunde i zarađuje 100 milijuna juana što je oko 13 milijuna eura. I to svaki tjedan!

No, dok većina streamera uživo pribjegava trikovima kako bi promovirali proizvode, Zheng ima sasvim minimalistički pristup. Postala je viralna i od sebe napravila svojevrsni zaštitni znak zahvaljujući svojim praznim izrazima lica i munjevitom tehnikom prodaje, piše Unilad.

U njezinim vrlo gledanim streamovima netko dodaje Zheng kutiju, ona pokazuje proizvod i spominje njegovu cijenu, a zatim ga gura u stranu. To je to. To je doslovno sve što joj je potrebno da zaradi 13 milijuna eura tjedno.

Prikupila milijun pratitelja

Njezini live streamovi također su prepoznatljivi po hrpi narančastih kutija, poput onih luksuznog brenda Hermès, u pozadini.

 

 

No, dok se rijetke Hermèsove torbice često prodaju za stotine tisuća dolara, proizvodi voditeljice live streama rijetko koštaju više od 10 juana (1,28 eura), što samo pridonosi impresivnosti njezinih prihoda.

Iako je Zheng Xiang Xiang u poslu sa prijenosima uživo od 2017., njezina je popularnost naglo porasla u posljednjih nekoliko mjeseci i prije nekoliko dana dosegla je prekretnicu od milijun pratitelja.

Stručnjaci za društvene mreže njezin uspjeh pripisuju činjenici da se izdvojila iz gomile svojim minimalističkim pristupom prodaji, koji djeluje puno autentičnije i pouzdanije od ludih vratolomija njezinih konkurenata.

Nakon Zhenginog uspjeha, platforma Douyin je uvela novo pravilo za sprječavanje slučajeva kopiranja.

Od 27. listopada platforma je zabranila prodavačima izlaganje proizvoda bez davanja nekih osnovnih podataka o njima. Oni koji prekrše nova ograničenja mogli bi se suočiti s novčanom kaznom ili čak zatvaranjem svojih računa.

Dakle, dok se čini da je Zhengin korisnički račun još uvijek u funkciji s njezinim poznatim stilom prodaje, ona će možda ipak morati promijeniti svoj pristup kako bi se pridržavala novih pravila platforme.

Izvor: Unilad

Još vijesti