Tvrtka Meta, pod čijim je vodstvom Instagram, odlučila je osuvremeniti način na koji će se uređivati i objavljivati njihovi kratki video formati poznati i kao Reelsi.
Uz redizajn načina objave, Meta je najavila i nekoliko dodataka koji će ovaj format učiniti lakše dostupnim i vidljivim svim korisnicima ove društvene mreže.
Što je u trendu?
Kako bi kreatori lakše doveli svoj video do veće količine popularnosti sada će moći pogledati koji zvukovi i „hashtagovi“ trenutno dominiraju ovom društvenom mrežom.
Uvid u trendove
Taj dodatak ponuđen je u alatnoj traci, a korisnici će moći vidjeti koliko su puta drugi kreatori koristili baš te audio zapise i oznake te će ih moći koristiti i u svom videu ili ih spremiti za naknadno korištenje.
Uvid u gledanost
To nije jedina nova mogućnost koju Reelsi sada pružaju. Korisnici će moći vidjeti i dva nova podatka, a to su ukupno i prosječno vrijeme gledanja videa, što će olakšati uvid u broj pregled, dok izravno gledate svoje reelse.
Uvid u gledanost sadržaja
Također su dodali i opciju pregleda načina na koji ovi uradci pridonose rastu profila.
Uređivanje
Na službenoj stranici tvrtke Meta, podijelili su i činjenicu da su s novim redizajnom pokušali olakšati i samo uređivanje na Instagramu, spajanjem video isječaka, zvuka, naljepnica i teksta na zajedničkom zaslonu za uređivanje.
Olakšano uređivanje Reelsa
Ovi dodaci dostupni su na svim iOS i Android uređajima.