Kineski influencer je preminuo ubrzo nakon što je uživo prenosio kako pije nekoliko boca jakog alkohola na kineskoj verziji TikToka, izvještavaju državni mediji u zemlji.
Influencer Sanqiange pronađen je mrtav samo nekoliko sati nakon što je emitirao kako sudjeluje u natjecanju s kolegom influencerom koje je uključivalo ispijanje Baijiua, kineskog žestokog pića s tipičnim udjelom alkohola između 30% i 60%, piše CNN.
Sudjelovao u online challengeu
Jedan od njegovih prijatelja rekao je da je Sanqiange - identificiran svojim stvarnim prezimenom Wang - sudjelovao u online izazovu poznatom kao „PK“ protiv drugog influencera u ranim jutarnjim satima 16. svibnja i uživo prenosio rezultate na svom Douyin kanal.
„PK“ ili „player knock-out“ izazovi uključuju bitke jedan na jedan u kojima se influenceri natječu jedni s drugima kako bi osvojili nagrade i darove od gledatelja, a često uključuju kazne za gubitnika – očito u ovom slučaju, ispijanje Baijiua.
„Ne znam koliko je popio prije nego što sam se uključio. Ali u drugom dijelu videa vidio sam kako je popio tri boce prije nego što je počeo s četvrtom“, rekao je prijatelj, identificiran samo kao Zhao, za Shangyou News.
„PK igre su završile oko 1 ujutro, a do 13 sati (kada ga je obitelj pronašla) on je preminuo“, dodao je.
Wang, kojeg je Zhao opisao kao „pristojnu i izravnu“ osobu, imao je povijest snimanja sebe kako sudjeluje u sličnim natjecanjima koja uključuju alkohol i objavljivanja na aplikaciji.
Video više nije dostupan za gledanje
Video koji prikazuje Wanga kako sudjeluje u njegovom posljednjem izazovu postao je viralan na kineskim društvenim mrežama, ali više nije dostupan za gledanje.
Posljednjih godina, rastuća scena prijenosa uživo u zemlji dovela je do industrije vrijedne više milijardi dolara, u kojoj se influenceri poduzetničkog duha natječu za prodaju svojih proizvoda u stvarnom vremenu na platformama društvenih medija.
Wangova smrt vjerojatno će potaknuti raspravu oko regulacije industrije, koja je posljednjih godina privukla pozornost vlasti zbog raskošnog načina života nekih streamera i nekonvencionalnih izazova u kojima sudjeluju.
Prošle su godine vlasti za emitiranje u zemlji zabranile mladima mlađima od 16 godina da daju napojnice i ograničile im pristup nakon 22 sata. Kineska nacionalna uprava za video i televiziju i Ministarstvo kulture i turizma također su zabranili „31 nedolično ponašanje livestreamera“.
Među tim nedoličnim ponašanjima je „poticanje korisnika na vulgarnu interakciju ili poticanje obožavatelja na napad glasinama“, navodi državni medij Global Times.
Izvor: CNN