Možda vam je njezino ime poznato, a ako i nije, onda će vam sada kliknuti u glavi jer sasvim ste sigurno vidjeli umjetnička djela koja je do sada kreirala i pokazala na društvenim mrežama. Od posveta Vukovaru do kreiranja motiva iz Biblije, njezina je svaka kreacija posebna i emotivna.
Marija Glavina je pred nekoliko godina postala široj javnosti poznata na društvenim mrežama kada je za obljetnicu Dana sjećanja na žrtve Vukovara postala viralna s umjetničkim djelom koje je kreirala na svom licu! Posvetila je objavu Vukovaru i oduševila apsolutno sve s ovom idejom, kao i svojim talentom.
Tradicija se nastavila iz godine u godinu i svaki put nas uspije iznova oduševiti. Od tada je do danas na svojim društvenim mrežama pokazala kreativnost na različite načine, a jedan od njih je i kreiranje kršćanskog modnog brenda – nešto drugačije i novo na našim prostorima. Marija je jedna od onih osoba s društvenih mreža koje itekako mogu biti uzor mlađim generacijama. U intervjuu nam je otkrila nešto više o sebi, o svom brendu odjeće i pogledom na društvene mreže.
1.Svi te na društvenim mrežama znaju po tvojim crtežima/slikama – na licu, odjeći, platnu, možeš li nam otkriti top 5 zanimljivosti o sebi koje ne vidimo u tvojim objavama?
"Zanimljivost br 1. – Općenito se ne mogu predugo koncentrirati na stvari, ali kad radim na nekom umjetničkom projektu, mogu raditi po 5 sati u komadu; da zaboravim jesti i piti.
Zanimljivost br 2. – Inspiraciju često izvlačim iz pjesama; uglavnom to budu trending soundovi na tiktoku i instagramu ili soundtrackovi iz filmova. Volim slušati pjesmu i vizualno zamišljati video i umjetnost na kojoj ću raditi.
Zanimljivost br 3. – Pinterest je moj najbolji prijatelj. Često listam po svemu i svačemu pa onda spajam stvari koje međusobno nemaju veze ili dosad nisu bile spojene i tako nastaje nešto novo!
Zanimljivost br 4. – Kakav mi je prostor – takav mi je um. Radni prostor pospremam ovisno o stanju u kojem se moja glava nalazi. Da objasnim, općenito mi smeta nered, ali opet uživam u kreativnom neredu. Ne mogu biti kreativna kad mi je soba savršeno uredna. Ako sam u stanju da stvaram neko umjetničko djelo, nije mi uopće bitno kakva mi je soba, nego čim više papirića i šljokica, to bolje funkcioniram!
Zanimljivost br 5. – Moja memorija na mobitelu je UVIJEK popunjena i to mi jako krade motivaciju da išta stvaram i snimam. Tako da, ako me jedno vrijeme nema na društvenim mrežama…vjerojatno sam zapela u vrtlogu prepune memorije i odgađanja da ju očistim."
2.Kako se rodila ideja da kreiraš kršćanski modni brend?
"Godinama sam imala želju pokrenuti nešto svoje s naglaskom na kreativnost i stil. Budući da imam tisuću interesa, dugo sam otkrivala koji hobi pretvoriti u posao. Molila sam na tu nakanu pa je tako spontano jedna od mojih kreacija započela modni brend. Ta kreacija je bila duksa sa slikama iz Biblije koje sam naslikala te originalne slike zašila po duksi. Kada sam ju objavila na društvenim mrežama, ona je postala viralna i jako tražena pa sam tako prihvatila priliku i započela sa izradom prve kolekcije i razvojem brenda."
3.Jesi li zadovoljna s reakcijama ljudi na ovaj projekt? Kakve komentare najčešće čuješ?
"Oduševljena sam komentarima, pogotovo kada dobivam poruke u kojima mi ljudi daju do znanja koliko im naši proizvodi znače! Iskreno, nisam nikada očekivala da će moja umjetnost tolikom broju ljudi prirasti srcu i da će mnogi naše proizvode skupljati kao "Pokemone" - kao što oni kažu!"
4.Koji vam je komad do sada bio najpopularniji?
"Najpopularnija je definitivno bila BH-W (Bible Hoodie – Waters), duksa inspirirana pričama iz Biblije koje su međusobno povezane motivom vode, pa tako duksa na sebi ima 6 slika: Prelazak Izraelaca preko Crvenog mora, Isusovo krštenje, knjiga o Joni, Noina arka, Isus hoda po vodi te Pranje nogu na posljednjoj večeri."
5.Kako biraš koje ćeš motive i priče iz Biblije prenijeti na odjeću?
"Inspiracija za tematiku proizvoda mi nekada dođe za vrijeme čitanja Biblije, na Pinterestu, kroz razgovor s drugima o njihovim najdražim biblijskim događajima, ponekad ih usklađujem sa liturgijom ili jednostavno napravim nešto što mi puno znači."
6.Tvoj se brend zove "Abba Wear", koje se značenje skriva iza tog imena?
"Abba na aramejskom znači "otac", u Novom zavjetu je Isus tim imenom nazivao Boga Oca. Wear na engleskom znači nositi, pa smo tako spojili te dvije riječi jer kada nosite Abba Wear, nosite Riječ Božju prikazanu kroz umjetničke slike."
"Talenti su Božji dar nama, a način na koji ih iskoristimo je naš dar Njemu."
8.Koja je po tebi najbolja, a koja najgora strana društvenih mreža?
"Rekla bih da je najbolja strana društvenih mreža to što ti u život mogu donijeti cijeli spektar prilika, kako poslovnih, tako i socijalnih – preko njih sam upoznala neke od najboljih prijatelja pa tako i mog zaručnika! Najgora stvar bi bila ta što ponekad osjećamo taj neki nevidljivi socijalni i psihološki pritisak. To bi u konkretnom smislu bila sklonost da se uspoređujemo s drugima pa tu dolazi nezadovoljstvo sa samim sobom, potreba za dokazivanjem jer "što nije bilo na Instagramu kao da se nije ni desilo", zatim stvaranje ovisnosti i također prevelika dostupnost društvenih mreža djeci."
9.Od svih tvojih umjetničkih djela koja smo imali prilike vidjeti na TikToku i Instagramu, koje ti je bilo najteže za napraviti?
"Ovo je jedno od najtežih pitanja jer se moja umjetnička djela razlikuju po tehnikama pa ih je uopće teško uspoređivati po težini. Možda bih na prvo mjesto stavila Maketu Vukovara (2023.) Za nju sam se prethodno dosta pripremala kako bih čim bolje mogla prenijeti emocije u umjetničko djelo. Radila sam na maketi više od 20 sati i još dan danas mi je jedno od najdražih stvari koje sam ikad napravila."
10.Jesi li u nekom trenutku požalila to što si počela objavljivati na društvenim mrežama?
"Mislim da sam par puta imala kratke nalete frustracije zbog kojih sam požalila, ali ništa veliko i trajno. Brzo bih se ohladila i bila zahvalna na platformi koju imam i na ljudima koji prate moj rad – ljudi su mi najdraži dio, pogotovo kad ih imam priliku upoznati!"
11.Koje je jedno pitanje koje najčešće dobivaš od svojih pratitelja i možeš li nam odmah i odgovoriti na njega?
"Uglavnom bude pitanje tipa "Mogu li nabaviti tvoju Vukovar maketu/majicu/sliku?" Trenutno nemam dostupne stvari posvećene Vukovaru jer ih radim primarno u čast žrtvama i braniteljima Domovinskog rata, no kad vidim koliko ljudi mi se javlja sa dirljivim osobnim pričama vezanima uz Vukovar, potiče me na razmišljanje da napravim nešto i za njih."
12.Što voliš raditi u slobodno vrijeme kada ne slikaš?
"Jako volim provoditi vrijeme u prirodi, šetati, pisati u svoj dnevnik i biti s ljudima sa kojima sam bliska."
13.Kakvi su ti planovi za budućnost?
"Izgraditi obitelj i biti gdje god me Bog pozove. Ako se mene pita, bilo što povezano sa multimedijom, filmovima, spotovima, fotografijom, setom općenito, modom i šivanjem. Uglavnom, bilo što kreativno što može ispričati neku priču."