Telesa Brown je frizerka koja se na svom TikTok profilu požalila na toliko učestale stvari koje klijenti rade, a koje frizeri zapravo mrze. S nekim stvarima s njezine liste ćete se složiti, dok bi vas druge možda mogle i iznenaditi.
Prva stvar s njezine liste je u potpunosti očekivana, a tiče se kašnjenja u salon ili nepojavljivanja u dogovorenom terminu. Kako je Telesa rekla, možda minorno kašnjenje od 5 minuta, frizeru totalno može poremetiti plan rada i raspored.
Sljedeće na popisu je pojavljivanje na terminu za bojanje, ali s prljavom i masnom kosom.
„Suprotno onome što su vam možda rekli, ali boja za kosu bolje se prima na čistoj, nego na prljavoj kosi. Stoga je svakako operite prije odlaska u salon“, rekla je Telesa, dodavši kako je prljava kosa uostalom i odvratna.
Treća iritantna navika je pojavljivanje u salonu i odlazak frizeru dok ste očito bolesni.
„Razumijem da je većina vas čekala termin, ali nemojte dolaziti bolesni“, upozorila je frizerka.
Četvrta iritantna navika je da od svog frizera u posljednji trenutak tražite totalno drugačiju uslugu od one za koju ste se prethodno dogovorili.
„Ako imate termin za šišanje, a želite bojanje kose ili ako ste rezervirani za prosvjetljivanje pramenova, a želite korekciju boje, to je tako teško izvesti, jer utrošeno vrijeme je skroz drugačije za svaku pojedinu vrstu ovih usluga“, naglasila je ova frizerka.
I za kraj je ostavila malu crvenu zastavicu za svakog frizera kad im se u salonu pojavi klijent koji im dolazi s pričom da ih nitko ne zna ošišati li obojati kosu.
„To za mene obično znači kako vjerojatno nećete biti sretni s tim što god da ja napravila“, zaključila je Telesa.
U komentarima je bilo svačega: od izražavanja podrške, do napada zbog izrečenog, no dosta ljudi bilo je vidno iznenađeno s informacijom da bi trebali oprati kosu prije bojanja.
„To da moram imati čistu kosu prije bojanja me iznenađuje. Uvijek su mi govorili da ne perem kosu najmanje dva dana prije bojanja“, napisala je jedna korisnica u komentarima.