0

Zdrav način života ne uključuje samo vježbanje i kvalitetnu prehranu nego i dosta drugih stvari koje ponekad zanemarujemo. No, vrijeme je da tome posvetimo pažnju dok smo mladi jer će nam koristiti kasnije u životu.

Brigu o samima sebi ne možemo prepustiti nekom drugom jer na posljetku radi se o našem fizičkom i mentalnom zdravlju. Važno je razviti zdrave navike u adolescenciji jer ćemo tako živjeti duže, biti manje bolesni te imati više energije.

Osim toga, uz te svakodnevne rituale ćemo se osjećati sretnije i zadovoljnije. Ono što je dobro za naš um i tijelo ne smijemo izbjegavati pa je dobro znati koje bi navike trebale razviti do 18-e:

Biljni čaj trebaš piti svaki dan

Svakodnevno ispijanje biljnog čaja je podcijenjeno jer to baš dobro utječe na naše zdravlje. Ako već nisi, trebala bi početi piti biljni čaj svaki dan, barem jednu šalicu. Bez obzira na to piješ li kavu ujutro ili si više kavopija nego `čajopija`, svakako izdvoji vrijeme za biljni čaj. On nam daje više energije, daje našem tijelu antioksidanse koji se bore čak protiv raka, smanjuje rizik od srčanog udara, poboljšava strukturu kostiju i drugo.




Nađi svoju rutinu za njegu kože

Njega kože je jako bitna i mnoge odrasle djevojke žale što prije na to nisu obraćale pažnju dok su bile tinejdžerice. Nemoj napraviti isti propust kao i one nego se posveti svojoj koži i pronađi proizvode koji će ti odgovarati. Njegujuća rutina može izgledati otprilike ovako: navečer slijedi skidanje šminke, nakon toga gel za dubinsko čišćenje kože, zatim maska pa serum pa hidratantna krema. Varijacije na temu postoje, ali svatko bi trebao razviti svoju rutinu.




Počni pripremati hranu
Ne tvrdimo da je nešto loše u jedenju čipsa, čokolade i slično, ali polako bi bilo vrijeme da počneš pripremati sama svoju hranu pa i kuhati. Brza hrana nije dobra ako se konzumira svaki dan pa baš zato je kuhanje puno bolja opcija. Sigurno ćeš brzo naučiti skuhati nešto osnovno primjerice jaja, tjesteninu, krumpir, pečeno meso i slično.




Čitanje je obavezno svaki dan
Čitati je vrlo važno i nije istina da je nemoguće izdvojiti svaki dan barem 20 minuta na čitanje. Čitanje je dobro za zdravlje jer nas ono čini pametnijima, čitanjem se borimo protiv Alzheimerove bolesti, spavamo više i nismo pod stresom. Ne treba se ograničavati čitanjem jer se čitati može zaista bilo što – od laganog štiva iz Cosmopolitana do beletristike.





Masku za lice upotrebljavaj barem tri puta tjedno
Maska za lice je uvijek dobra opcija te je pravo olakšanje za našu kožu lica. Postoje i različite maske, primjerice neke od njih su `sheet mask` što zapravo znači da su od tkanine, a opet tu su i one u tubi ili u vrećici koje same nanosimo na lice. Osim toga, čak možemo i sami napraviti masku od domaćih kuhinjskih sastojaka.




Spremaj sobu barem jednom tjedno
Čišćenje je vrlo zdrava navika jer uvijek čini da se osjećamo bolje – više smo produktivni, organiziraniji, a i razbistrit ćemo si misli. Umjesto da pustiš odjeću da se gomila na stolici ili po krevetu, vrijeme je da se trgneš i to sve lijepo složiš u ormar, a ako treba i ispeglaš.




Pronađi vježbe koje ti se sviđaju
Rijetko tko uistinu voli vježbati, ali za zdravlje se treba potruditi pa bi bilo dobro da pronađeš nekoliko vježbi koje će ti biti manje mrske od drugih. Puno je dobrih strana vježbanja a to su: poboljšanje imuniteta, bolje raspoloženje, psihičko i fizičko zdravlje. Primjerice, može ti postati drago trčanje ili preskakivanje užeta, ali bitno je pronaći ono što će nam odgovarati.




Tijekom dana na par sati odbaci tehnologiju
Mobiteli i laptopi su odlični, ali nekada ih prečesto koristimo. Naše oči stalno gledaju po ekranu pa smo dodatno umorni. Treba pronaći doba dana kada ćemo potpuno sve isključiti ili barem skloniti iz vidokruga. Barem pola sata svaki dan može proći bez tehnologije pa se možeš posvetiti sebi i pustiti mozak na pašu.




zdrave navikenavikezdravljeprije punoljetnosti

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Budi u pokretu uz Reebok Print Smooth!

Vježbanje i održavanje forme lakše je uz najnoviji model Reebok Print Smooth tenisica za trčanje!

Više od 120 fitness, pilates i aerobic instruktora u Hrvatskoj isprobalo je ove tenisice i dalo im ocjenu 4,50. Udobnosti daju ocjenu 4,85, a kvaliteti je dodijeljena prosječna ocjena 4,40. Fleksibilnost tenisice zaslužila je fantastičnu ocjenu 4,58, a preporučuje ih čak 93% ispitanika.

35.480
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!