0

Možda si vježbala cijele godine, a možda paničariš pred odlazak na more jer tvoje tijelo nije spremno za plažu. Bilo kako bilo, ovo su vježbe koje možeš izvoditi u moru ili bazenu kako bi učvrstila ili dovela u red svoje tijelo.

Osim što je zabavnije nego u teretani ili nekom zatvorenom prostoru, nakon dva tjedna izvođenja vježbi možeš vidjeti rezultate s kojima ćeš biti zadovoljna. Naravno, pripazi na prehranu i pij puno vode.

1. Plivanje - sjajna kardio aktivnost koja velikom brzinom sagorijeva kalorije i ne stvara pritisak na zglobove. Plivajući prsno ili leđno, sagorijevate jednak broj kalorija kao i kod brzog hodanja ili jogginga. Doduše američka istraživanja pokazuju kako se plivanjem u usporedbi s hodanjem i vožnjom bicikla najmanje troše kile. 

2. Lažni trbušnjaci – legni u plićak tako da glava bude izvan vode, a dio tijela od ramena prema dolje u vodi. Podloga ne mora biti ravna i položaj tijela pod blagim nagibom ne smeta izvođenju vježbe. Ruke stavi uz tijelo i ravno ispruži noge. Zatim istovremeno diži ravno ispružene noge i trup dok ruke držiš u položaju kao da pokušavaš dotaknuti nožne prste. Ponoviti 10 puta.

3. Čučnjevi u vodi - stani uspravno u vodu do bedara. Pruži obje ruke ravno ispred sebe i čučni. Ponovite 10 puta.

4. Podvodni bicikl - stani u vodu do vrata i nogama imitiraj vožnju biciklom. Radi ovu vježbu 1 minutu.

U videu pogledaj još neke vježbe koje možeš izvoditi u vodi:



*Naravno, svaka aktivnost na plaži se računa pa tako igranjem odbojke ili bacanjem frizbija ili igranjem badmintona također gubiš kile.

Foto: Pinterest

I.I.

Pročitajte još:

Ljeto je vrijeme za dekolte – vježbe za čvrste grudi

Najveći neprijatelj na plaži – kako se riješiti celulita prije odlaska na more?

Samo 10 sekudni za wow tijelo - 7 stvari koje će ti se dogoditi ako svaki dan radiš plank



vježbanjeljetomorevježbevoda

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Budi u pokretu uz Reebok Print Smooth!

Vježbanje i održavanje forme lakše je uz najnoviji model Reebok Print Smooth tenisica za trčanje!

Više od 120 fitness, pilates i aerobic instruktora u Hrvatskoj isprobalo je ove tenisice i dalo im ocjenu 4,50. Udobnosti daju ocjenu 4,85, a kvaliteti je dodijeljena prosječna ocjena 4,40. Fleksibilnost tenisice zaslužila je fantastičnu ocjenu 4,58, a preporučuje ih čak 93% ispitanika.

35.478
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!