0

Možda si se posvađala s nekim ili ti je jednostavno dan jako loš. Nekima pomažu duge kupke, film ili kava. Nekima pomaže da se zatvore sami u sobu, neki plaću kad su pod stresom, a neki kad su pod stresom utjehu traže u frendovima ili obitelji.

Ako ti ne pomaže ništa od toga, probaj s vježbanjem. Trenerice  Karena Dawn i Katrina Scott iz Tone It Up tima pokazale su neke vježbe koje su super u borbi protiv stresa.

1. Vježba – počni iz čučnja. Noge neka budu u širini kukova. Pazi da ti koljena ne prelaze nožne prste. Skoči u zrak, okreni se u desnu stranu i pazi da doskočiš lagano. Vrati se u čučanj. Ponovi da se vratiš u početnu poziciju. Sada ponovi sve isto, ali se okreni u lijevu stranu. Napravi vježbu 8 puta.



2. Vježba
koljeno lijeve noge putuje prema desnom laktu, baš kao u primjeru ispod. Zatim zamijeni strane. Vježbu ponovi 15 puta sa svake strane.



3. Vježba – započni tako da stojiš na početku strunjače ili podmetača. Skupi noge. Skoči naprijed koliko daleko možeš. Približi ruke podu i noge zabaci iza tako da završiš u pozi za plank. Napravi jedan sklek. Povuci ruke k nogama i vrati se u početni položaj. Vježbu ponovi 10 puta.



4. Vježba - Počni u pozi da su ti ruke na podu. Koljena neka budu ravna. Desnom rukom dotakni stopalo lijeve noge. Zatim lijevom rukom dotakni stopalo desne noge. Ponovi 10 puta sa svake strane.



5. Vježba
– počni tako da sjedneš na guzi, a ruke su ti smještene točno ispod ramena. Noge su na podu, koljena skvrčena. Prebaci težinu na desnu ruku, a lijevu ruku podigni u zrak. Savini tijelo u desnu stranu i podigni guzu s poda. Vrati se u početni položaj i ponovi u drugu stranu. Vježbu ponovi 10 puta.



Foto: Unsplash

I.I./Teen Vogue

Pročitajte još:

Pjesme koje pokreću – ovo su najbolje pjesme za vježbanje

Nema više izgovora - evo kako možeš jednostavno vježbati kod kuće i biti fit!

Za ravan trbuh na plaži – vježbe koje možeš izvoditi na moru ili na bazenu


Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Budi u pokretu uz Reebok Print Smooth!

Vježbanje i održavanje forme lakše je uz najnoviji model Reebok Print Smooth tenisica za trčanje!

Više od 120 fitness, pilates i aerobic instruktora u Hrvatskoj isprobalo je ove tenisice i dalo im ocjenu 4,50. Udobnosti daju ocjenu 4,85, a kvaliteti je dodijeljena prosječna ocjena 4,40. Fleksibilnost tenisice zaslužila je fantastičnu ocjenu 4,58, a preporučuje ih čak 93% ispitanika.

35.478
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!